ایناش
ایناش

با رعایت تشریفات استعلامات قانونی، خرید و فروش امن را تجربه کنید

با رعایت تشریفات استعلامات قانونی، خرید و فروش امن را تجربه کنید.

 

با رعایت تشریفات استعلامات قانونی، خرید و فروش امن را تجربه کنید.

 

خرید و فروش امن جز اصلی ترین موضوعاتی می باشد که امروزه در جوامع مختلف به آن اهمیت داده میشود. قوانین مختلفی در تمامی کشور ها وجود دارد که باعث ایجاد امنیت اقتصادی میگردد و معاملات افراد را با سود فراوان همراه میکند. در کشور ما نیز استعلامات قانونی و کنترل کردن مدارک طرفین قراردادها نقش بسیار مهم و اساسی در ایجاد امنیت اقتصادی دارد و افراد باید به این موضوع توجه داشته باشند تا هم تشریفات قانونی را رعایت کرده باشند و هم از قانون کشور سرپیچی نکرده باشند و بتوانند در نهایت خرید و فروش امن را تجربه کنند.

 

کد رهگیری و قرارداد هولوگرام دار

برای اولین بار، موضوع هولوگرام دار شدن قراردادها یا کد رهگیری در سال 1387 بوجود آمد. در این تاریخ به طور عجیب غریبی، قیمت مسکن سیر صعودی گرفت و مسئله ی خرید و فروش امن و کنترل بر قیمت ها اهمیتش دو چندان شد. هنگامی که هولوگرام بر قراردادهای عادی تنظیمی نصب میشود و کد رهگیری نیز در آن ثبت میشود، اعتبار قرارداد به صورت قانونی بیشتر میشود. در حقیقت این موارد بیشتر در قولنامه ها اجرا میشود و در چنین مواقعی شاهد این موضوع میشویم که قولنامه نیز همچون سند عادی دارای اعتبار قانونی بسیار زیادی می گردد.  طبق قانون مدنی، اسناد یا سند رسمی است و یا سند عادی. عادی بودن سند ممکن است به هر شکلی باشد و اساسا هولوگرام یا پرینتی شدن یا کد رهگیری در تبدیل یک سند عادی به رسمی تاثیری ندارد و اعتبار آن طبق قانون کماکان سند عادی است.

 

نکاتی در رابطه با خرید و فروش امن که باید به آنها توجه داشته باشید!

 

نکاتی در رابطه با خرید و فروش امن که باید به آنها توجه داشته باشید!

 

 

  1. دریافت کد رهگیری و هولوگرام دار کردن قراردادها، مسئله ای می باشد که مشاورین املاک میتوانند آنها را انجام دهند و چنین کارهای تخصصی از عهده ی هر کسی بر نمی آید. مشاوران املاک سایت مهر هشتم به بهترین نحو ممکن این وظایف تخصصی را انجام میدهند و تمام اطلاعات مربوط به فاد قرارداد اعم از تاریخ قرارداد و تحویل ملک، مبلغ فروش، رهن یا اجاره، بیعانه پرداخت شده، امکانات خانه، مشخصات کامل طرفین قرارداد به همراه آدرس، کد پستی و پلاک ثبتی ملک و…. را در سریعترین زمان ممکن در سامانه ثبت میکننند.
  2. مسئله دریافت کد رهگیری و هولوگرام دار کردن قراردادها را جدی بگیرید تا مورد سوء استفاده سودجویان و کلاهبرداران در جریان خرید و فروش املاک قرار نگیرید. سامانه دریافت کد رهگیری املاک به افراد این امکان را میدهد تا بتوانند خرید و فروش امن را تجربه کنند و از فروش یک ملک به چندین نفر جلوگیری میشود.
  3. مهمترین مسئله ای که وجود دارد آن است که در بسیاری از موارد ممکن است خریدار و فروشنده پس از انعقاد قرارداد در رابطه با قیمت ملک نظرشان تغییر کند و در اصطلاح عرفی بخواهند دبه کنند. پس از دریافت کد رهگیری امکان دبه کردن از بین میرود. کد رهگیری و هولوگرام قراردادها و قولنامه ها دارای اعتبار کافی در مراجع قضایی می باشد.

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. 0915****1527 فروردین ۴, ۱۴۰۰ پاسخ

    بسیار عالی👌

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *