ایناش
ایناش

قوانین حریم ‌خصوصی ایناش

باسلام خدمت شما که تصمیم به استفاده از خدمات ما گرفته‌اید، حفظ حریم خصوصی شما (به عنوان کاربر و استفاده کننده از خدمات ایناش ) و شیوهای آن که در این خط مشی رازداری توضیح داده شده است و شما با توجه به آن موافقت خود را اعلام می‌کنید. تمام سعی وتلاش ما براین است که اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید در مورد استفاده از خدمات ما و همچنین در مورد برخی اطلاعات دریافتی از شما مانند: شماره تماس، آدرس پست الکترونیکی و غیره تصمیم آگاهانه بگیرید.
ما برای ایجاد یک تجربه بهتر و سریعتر در استفاده از خدمات اپلیکیشن ایناش اطلاعات شماره تماس شما را که توسط خودتان وارد شده است را جمع‌آوری می کنیم.
وب سایت و اپلیکیشن ایناش خود را متعهد به حفاظت از حریم شخصی کاربران این پلتفرم ها میداند این خط مشی نحوه‌ی رفتار با اطلاعات دریافتی از کاربر را تعیین می‌کند.
دریافت شماره همراه فقط به منظور ارائه خدمات به مشتری و تایید شماره مشتری بوده و برای ارسال کد ورود به روی گوشی کاربر می باشد.
شماره ای که شما در اختیار ما می گذارید باید متعلق به خود شما باشد و باید بتوانید روی آن شماره پیامک و یا تماس تلفنی دریافت نمایید.
لطفا کد را حدس نزنید، چرا که این کار، روند تایید شماره را برای مدتی قفل می کند.
اطلاعات کاربران در سرورهای امن ما نگهداری می‌شود و حفاظت از این داده‌ها به عنوان دارایی‌های که باید حداکثر حفاظت از آنها وجود داشته باشد را برخود فرض می دانیم .
باید اینترنت قوی موبایل یا وای فای داشته باشید. اگر در حال رومینگ هستید یا اینترنت ضعیف دارید، ممکن است تایید شماره انجام نشود. سعی کنید www.inash.ir را در مرورگر گوشیتان باز کنید تا از برقراری ارتباط اینترنت مطمئن شوید.
قوانین ثبت آگهی در ایناش
ایناش : خدماتی نرم‌ افزاری که توسط شرکت به منظور درج آگهی ارائه می‌شود.
اپلیکیشن: نرم افزار متعلق به شرکت که به منظور استفاده از خدمات ایناش، حق استفادۀ موقت از آن برابر شرایط قراردادی و سند حاضر به کاربران اعطا می‌گردد.
کاربر: شخصی حقیقی یا حقوقی است که از طریق اینترنت به اپلیکیشن ایناش متصل و از خدمات نرم افزاری ایناش اعم از آگهی دهنده وخریدار بهره مند می‌شود.
کاربران: در این سند کاربر با نام کاربران استفاده می‌شوند.
حساب کاربری: حسابی است که اشخاص یا کاربران برای استفاده از خدمات ایناش در اپلیکیشن ایجاد کرده‌اند.
اعتبار: مبلغی است که کاربران در حساب کاربری خود به منظور استفاده از خدمات ایناش دارند. این مبلغ به صورت پرداخت از طریق سامانۀ بانکی و کارت‌های عضو شبکۀ شتاب طبق شرایط و مقررات حاضر منظور و محاسبه خواهد شد.
ایناش صرفا محلی برای درج آگهی هاست شما سایت ما را به عنوان فضایی که به هر کسی این امکان را می‏دهد تا درباره هر چیزی، در هر زمانی، و از هر جایی تبلیغ کند، خواهید شناخت. ایناش در قبال محتوا، فعالیت‏ها یا عدم فعالیت‏ها، و آگهی‏ هایی که کاربران در سایت قرار داده‏ اند، هیچ مسئولیتی نمی‏پذیرد. ما در معاملات واقعی میان خریداران و فروشندگان شرکت نمی‏کنیم. ما هیچ کنترلی روی کالای تبلیغ شده از هیچ نظر، اعم از کیفیت و استاندارد و رعایت قوانین گمرکی و غیره و نیز درستی یا قانونی بودن موارد یا خدماتی که در آگهی به آن‏ها اشاره شده و واقعیت یا صحت مضامین یا آگهی‏ های کاربران نداشته و مسئولیت بررسی و تحقیق راجع به آن‏ها با خود کاربران است.
چنانچه دستوری از ناحیه مراجع ذیصلاح قانونی جهت حذف آگهی صادر شده باشد، ایناش فوراً اقدام به حذف آگهی می‌نماید. همچنین در صورتی که گزارش تخلف کاربران نسبت به آگهی بیشتر از ۵ مورد باشد، ایناش به صلاحدید خود ممکن است اقدام به حذف آگهی نماید. در دو فرض اخیر ایناش هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال بازپرداخت هزینه‌های پرداختی بابت آگهی حذف شده به کاربر ندارد.
ممکن است از سوی شخص ثالث لینک‏هایی از طریق سایت‏ ایناش به سایت‏ها و یا مضامین و یا فایل‏هایی که در کنترل ایناش نیستند در اختیار بینندگان آگهی قرار داده شود. این نوع لینک‏ها صرفاً به منظور معرفی آیتم و به عنوان مرجع در اختیار بینندگان قرار داده شده و به هیچ وجه به قصد پشتیبانی یا صحه گذاشتن بر سایت وابسته یا عملکرد آن نبوده و همچنین حاوی تائیدیه یا ضمانتی مبنی بر صحت اطلاعات عنوان شده در چنین سایت‏هایی نیست. ‏ایناش هیچ مسئولیتی در قبال چنین سایت‏ها، فایل‏ها و مضامینی که از طریق لینک‏های قرار داده شده در سایت‏ ‏ ایناش به آن‏ها دسترسی می یابید ندارد. به علاوه ایناش به هیچ وجه خدمات یا محصولات ارائه شده در این سایت‏ها یا مضامین چنین خدمات و محصولاتی را که از طریق لینک‏های قرار داده شده در ‏ ایناش به آن‏ها دسترسی دارید، تضمین نمی‏کند.

اطلاعات محرمانه: ایناش اطلاعاتی که توسط کاربران در اختیارش قرار داده می‌شود اعم از اطلاعاتی که به صورت مستقیم از سوی کاربران وارد می‌شود و همچنین اطلاعاتی که به صورت خودکار و در نتیجۀ بهره برداری از خدمات ایناش در اختیار شرکت قرار داده می‌شود، مانند اطلاعات مربوط به خرید و فروش را محرمانه تلقی می کند .
کاربران با ثبت نام و همچنین با هر بار استفاده مجدد از خدمات می‌پذیرند که قوانین و مقررات جاری ایناش را به صورت کامل مطالعه کرده و با اطلاع کامل از شرایط و معانی آن را پذیرفته‌اند. این قوانین و مقررات ممکن است در طول زمان تغییرکند و بنابراین استفادۀ مستمر کاربران از اپلیکیشن به معنی پذیرش هرگونه تغییر در قوانین و مقررات آن است.
کاربران اطلاعات خواسته شده را به صورت صحیح و به‌ روز در اپلیکیشن و سایت وارد کنند و می پذیرند مسئول عدم صحت اطلاعات اعلام شده شخص کاربران می‌باشند. در صورت اثبات خلاف این موضوع، شرکت مجاز به پیگیری قضایی و قانونی نزد مراجع ذیصلاح می‌باشد.
هر کاربری متعهد می باشد که صرفا با شماره همراه متعلق به خود نسبت به ثبت نام در اپلیکیشن و سایت ایناش اقدام نماید. در غیر این صورت در برابر شخص ذینفع صاحب شماره همراه تماما مسئول بوده و ایناش به محض آگاهی از این موضوع نسبت به لغو عضویت کاربر مذکور اقدام خواهد نمود.

هر شخص با توجه به مدارک هویتی تنها می‌تواند یک حساب کاربری در اپلیکیشن و سایت داشته باشد. در صورتی که شرکت اطلاع یابد که به نام یک شخص اعم از حقیقی و یا حقوقی حساب‌های کاربری متعدد وجود دارد، شرکت مجاز خواهد بود نسبت به قطع خدمات و غیرفعال نمودن حساب‌های کاربری مذکور اقدام نماید.

کاربران عزیز دقت نمایید که مسئولیت همۀ فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری اشخاص حقیقی و یا حقوقی در اپلیکیشن یا سایر خدمات مربوط به ایناش انجام می‌شود به عهدۀ کاربران، بنا به مورد، میباشد. بنابراین مسئولیت غیر از کاربر نیز، که با استفاده از حساب کاربری وی از خدمات ایناش استفاده می‌نمایند، کاملا متوجه خود کاربر آگهی دهنده می‌باشد.

با توجه به اینکه مسئولیت حفظ امنیت اطلاعات حساب کاربری از جمله نام کاربری و رمز عبور به عهدۀ کاربران است. در صورت مفقود شدن یا سرقت اطلاعات حساب کاربری، کاربر مذکور موظف است در اسرع وقت موضوع را به اطلاع شرکت برساند. بدیهی است، مسئولیت همۀ فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری مذکور انجام شده و می‌شود تا زمانی که اطلاع‌رسانی به شرکت انجام نشده است به عهدۀ وی خواهد بود.

هیچ کاربری حق ندارد به اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر اجازه استفاده از حساب کاربری خود را بدهد یا حساب خود را به شخص حقیقی یا حقوقی دیگری منتقل کند. در مورد کاربر شخص حقوقی نیز، مسئولیت‌های قانونی بهره برداری از خدمات ایناش متوجه مدیران مجموعه‌های مذکور خواهد بود.

کاربران متعهد می‌شوند هیچگاه از خدمات ایناش به صورتی که به ایناش یا شرکای آن صدمه‌ای وارد کند استفاده نکنند. در صورتی که کاربران نسبت به سوءاستفاده از امکانات فراهم شده در خدمات ایناش در جهت منافع شخصی و یا آسیب اعم از مادی و یا معنوی به منافع شرکت اقدام نمایند، شرکت ضمن داشتن حق قطع خدمات و غیرفعال نمودن حساب کاربری، مجاز خواهد بود با مراجعه به مراجع قضایی و یا سایر مراجع ذیصلاح قانونی نسبت به مطالبه جبران خسارات وارده اقدام نماید.

باتوجه به اینکه هر کاربر اعم از شخص حقیقی و یا حقوقی می تواند یک حساب کاربری در اپلیکیشن بسازد. لازم به ذکراست تنها اشخاصی که بیش از ۱۸ سال سن و واجد اهلیت قانونی باشند می‌توانند اقدام به ساختن حساب کاربری در اپلیکیشن و سایت کنند. برای استفاده از خدمات ایناش کاربر مذکور باید نام، نام خانوادگی، آدرس پست الکترونیکی و شماره همراه خود را در اپلیکیشن ایناش ثبت کند.
آگهی‌دهندگان با ثبت آگهی خود در ایناش متعهد می باشند که آگهی ایشان شامل مواردی که در ادامه آورده می‌شوند نخواهد بود .

مغایرت با قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران و عرف جامعه،
• هرگونه محتوای مندرج در فهرست مصادیق محتوای مجرمانه،
• نقض حریم شخصی افراد،
• استفاده از عبارت‌ها یا کلماتی مانند: ویژه، رند، مفت، ارزان، زیر قیمت، استثنائی، حراج و موارد مشابه،
• درج قیمت در عنوان آگهی،
• هر گونه توهین به ادیان رسمی کشور، آداب، رسوم، قومیت‌ها، لهجه‌ها و گویش‌های مختلف،
• استفاده ابزاری از تصاویر اشخاص در آگهی، درج بی‌مورد عکس صورت اشخاص یا استفاده از عکس کودکان برای معرفی کالا و خدماتی که مخاطب آن کودکان نیستند،
• استفاده از حروف انگلیسی برای نوشتن عبارات فارسی (اصطلاحا فینگلیش): استفاده از زبان انگلیسی برای نوشتن کلمات غیرفارسی و برندها و یا ثبت آگهی به زبان انگلیسی مانعی ندارد،
• هر نوع آگهی و خبرپراکنی سیاسی، اجتماعی یا مذهبی که جنبه تجاری نداشته باشد،
• برنامه‌ها و روش‌های عبور از فیلترینگ، VPN و خدمات یا کالاهای مربوط به نصب آنتن، راه اندازی ماهواره یا اینترنت ماهواره‌ای،
• ابزار یا آموزش‌های نفوذ، خرابکاری، شکستن قفل، هک و کرک،
• فروش برنامه‌های نرم‌افزاری یا کتاب‌های فاقد مجوز قانونی برای انتشار و سایر موارد ناقض «قانون حمایت حقوق مؤلفان و اصناف و هنرمندان»،
• هر گونه اجاره و فروش فیلم یا موسیقی،
• شبکه‌های هرمی و فعالیت‌های غیرقانونی و غیرمجاز اقتصادی مشابه،
• هر شکلی از شرط‌بندی (با جایزه یا بدون جایزه)،
• هر گونه کالایی که موجب رواج خشونت و آسیب رساندن به دیگران می‌شود، مانند: سلاح‌های گرم و سرد، مواد محترقه و امثال آن،
• کالا و خدمات مرتبط با مواد مخدر، سیگار یا ترک اعتیاد،
• خدمات مرتبط با همسریابی، دوست‌یابی، مشاوره خانوادگی،
• آگهی‌هایِ محرمیت، صیغه و ازدواج به جز دفاتر ثبت ازدواج،
• فروش فاکتور و پیش فاکتور برای اخذ وام، حذف سهم بیمه کارفرما و مشابه آن،
• خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع،
• خرید و فروش اعضای بدن، مانند:‌ «کلیه»،
• پیش‌پرداخت برای معامله‌های از راه دور،
• درج شماره حساب در متن آگهی،
• خدمات و کالاهایی که شائبه کلاهبرداری در آن مشاهده شود،
• معرفی سایت‌، کالا یا خدماتی که به هر شکلی قصد رقابت با بُنت می را دارند،
• خرید و فروش حیوانات، پرندگان و خزندگان وحشی و گوشت‌خوار،
• درج مکرر آگهی‌‌های یکسان حتی با عناوین متفاوت در یک روز،
• ارسال مجدد یک آگهی‌‌ که از زمان حذف آن توسط کاربر، بیش از ۲۴ ساعت سپری نشده باشد،
• آگهی‌های فروش سیم کارت که شماره¬‌ی آن در عنوانِ آگهی درج نشده باشد،
• هرگونه اشاره کسب و کارها به شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام و یا اینستاگرام در بخش توضیحات به جز در دسته‌بندی خدمات،
• درج سامانه پیامکی در متن آگهی.
هرگونه سوءاستفاده از شماره تلفن همراه یا نشانی پست الکترونیکی دیگران پیگرد قانونی دارد و آگهی دهنده مسئول آن تلقی شده و ایناش در این مورد هیچ گونه مسئولیتی ندارد.