ایناش

معرفی اپلیکیشن جامع مهر هشتم

وبلاگ

۲۴ اسفند ۱۳۹۹ 622 بازدید
ایناش
معرفی اپلیکیشن جامع مهر هشتم

معرفی اپلیکیشن جامع مهر هشتم

معرفی اپلیکیشن جامع مهر هشتم :

در عصر حاضر ، به دلیل مشغله های ذهنی و نوع سبک زندگی ، مردم دیگر صبر و تحمل آزمون و خطا یا صرف زمان برای پیدا کردن مراکز معتبر خرید و فروش را ندارند. از این رو همواره در پی مجلات ، روزنامه ها و اپلیکیشن هایی هستند که با معرفی بهترین مراکز معتبر خرید و فروش ، نیاز آنان را برطرف نماید. با ورود بیماری کرونا ، مشکلات جوامع چند برابر شده و ترجیح مردم به سمت خرید و فروش غیر حضوری رفته است. اپلیکیشن جامع مهر هشتم یکی از این برنامه های کاربردی در حوزه معرفی آگهی های خرید و فروش و خدمات می باشد که بصورت رایگان در اختیار هموطنان قرار گرفته است و می توانید برای دریافت آن به کافه بازار ، گوگل پلی ، اناردونی یا وب سایت های قانونی مراجعه کنید.

 اپلیکیشن جامع مهر هشتم

آگهی های خرید و فروش و اجاره خانه مسکونی ، باغ ، ویلا ، تجهیزات و ابزارآلات ساختمانی ، خدمات نظافتی ، دریافت مشاوره و حتی آگهی های استخدام نیز در اپلیکیشن جامع مهر هشتم گنجانده شده است. حتما برای شما هم پیش آمده که برای خرید یا اجاره خانه روزها و هفته ها از کار و زندگی خود زده اید تا مورد مورد نظر را پیدا کنید. اما با وجود اپلیکیشن جامع مهر هشتم دیگر نیازی به این کارها نیست. شما می توانید در منزل یا محل کار خود تنها با چند کلیک و اشاره به آگهی مناسب دسترسی پیدا کنید. در اپلیکیشن جامع مهر هشتم با حذف مراجعات غیر حضوری ، طبیعتا قیمت املاک و سایر لوازم نیز به طرز محسوسی کاهش پیدا می کند و به راحتی می توانید صاحب خانه دلخواهتان شوید.

مهرهشتم

سهولت خرید و فروش در اپلیکیشن جامع مهر هشتم

اگر شما هم قصد خرید یا فروش خانه ، ویلا و یا دریافت خدمات دارید ، برای به اشتراک گذاشتن آگهی های خود، تنها کافی است در اپلیکیشن جامع مهر هشتم عضو شده و یک حساب کاربری شخصی داشته باشید. با داشتن این برنامه کاربردی جامع دیگر نیازی به سایر برنامه های جانبی برای مشاهده آگهی های خرید و فروش نخواهید داشت. علاوه بر این با داشتن این اپلیکیشن جامع سهم بزرگی در حمایت از برنامه سازان جوان ایرانی خواهید داشت.

ویژگی های اپلیکیشن جامع مهر هشتم :

برخی از ویژگی های ظاهری و کاربردی این اپلیکیشن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. نصب و عضویت در اپلیکیشن جامع مهر هشتم کاملا رایگان می باشد.
  2. دارای قابلیت نصب و اجرا بر روی اکثر گوشی های اندروید و IOS
  3. با اولین ورود به این اپلیکیشن متوجه رابط کاربری بسیار آسان و گرافیک بالای این برنامه خواهید شد .
  4. آگهی های خرید و فروش را بر روی نقشه محل زندگی شما با جزئیات جغرافیایی نمایش می دهد.
  5. تمامی آگهی های خرید و فروش که در اپلیکیشن جامع مهر هشتم ثبت میشوند ، بطور تخصصی دسته بندی شده اند. این کار ، سرعت پیدا کردن آگهی مورد نظر شما را بطور قابل ملاحظه ای افزایش می دهد.
  6. علاوه بر ارائه عکس های متنوع از زوایای مختلف برای آگهی ها ، قابلیت نمایش فیلم و ویدئوی آگهی را نیز دارد.
  7. امکان ارائه مشاوره رایگان در صورت نیاز به راهنمایی در خرید و فروش آگهی ها
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. مهران
    مهران تیر ۳, ۱۴۰۰ پاسخ

    خیلی مفید و عالی بود

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *