ایناش

انواع چسب های کاغذدیواری

وبلاگ

۱۸ خرداد ۱۴۰۱ 192 بازدید
ایناش
انواع چسب های کاغذدیواری

انواع چسب های کاغذدیواری

انواع چسب های کاغذدیواری، چسب کاغذ دیواری را می توان یکی از اصلی ترین متریال جهت نصب کاغذدیواری دانست. در واقع به همان میزان که در زمان خرید کاغذ دیواری به جنس و کیفیت آن توجه دارید باید به جنس و کیفیت چسب کاغذ دیواری نیز توجه داشته باشید.

چسب کاغذ دیواری چیست؟ چسب مخصوصی است برای فیکس کردن کاغذ دیواری به دیوار ها است که بر پایه نشاسته اصلاح شده یا متیل سلولز ساخته می شود.

چسب های کاغذ دیواری که در بازار عرضه می شوند معمولا در کیسه و یا جعبه ها به صورت خشک و پودری و پولکی هستند که در زمان مصرف با حلال آن یعنی آب برای تولید چسب مخلوط می شوند، در برخی از برند های چسب کاغذی به صورت مایع و ترکیب شده با حلال نیز فروخته می شوند.

انواع چسب های کاغذدیواری

انواع چسب های کاغذ دیواری:

در مجموع ما 5 نوع چسب کاغذ دیواری داریم که عبارتند از:

_چسب کاغذ دیواری با قابلیت استفاده در آب سرد

_چسب های همه منظوره کاغذ دیواری

_چسب های کاغذ دیواری با قابلیت چسبندگی بالا

_چسب پوستری یا چسب کاغذ دیواری فوری

_چسب های مایع یا آماده مصرف کاغذ دیواری

1_چسب کاغذ دیواری با قابلیت استفاده در آب سرد:

یکی از انواع چسب های کاغذ دیواری است که به صورت پودر پولکی از گندم و سیب زمینی تولید می شود. این نوع چسب کاغذ دیواری، به آسانی در آب حل می شود. خوبی این نوع چسب کاغذ دیواری این است که به سرعت خشک نمی شود و به همین دلیل نصاب کاغذ دیواری، به اندازه کافی وقت برای تنظیم کاغذ دیواری بر روی دیوار ها دارد.

2_چسب های همه منظوره کاغذ دیواری:

این نوع چسب به صورت پودری استفاده می شود و پس از حل شدن در آب  قابل استفاده است. محبوبیت این نوع چسب کاغذ دیواری به این دلیل است که دارای خاصیت ضد قارچ بوده و مانع از ایجاد کپک می شود.

3_ چسب کاغذ دیواری با قابلیت چسبندگی بالا:

این چسب با ساختار خاصی از پلیمرهای وینیل باندل هستند. این نوع چسب کاغذ دیواری بیشتر برای نصب پوستر های دیواری و کاغذ های دیواری ضخیم و سنگین بهترین چسب است.

4_چسب پوستری یا چسب کاغذ دیواری فوری:

از این نوع چسب برای نصب کاغذ دیواری و پوستر های دیواری بیشتر استفاده می شود. این نوع چسب تاثیر کمی بر روی شکل ظاهری کاغذ دیواری یا پوستر های رنگی دارد و تغییر را بر روی ساختار آنها ایجاد نمی کند.

5_چسب های مایع و یا آماده مصرف کاغذ دیواری:

این نوع چسب کاغذ دیواری، به صورت آماده و مایع مصرف می شود و یکی از گران ترین چسب های کاغذ دیواری محسوب می شود که از آن می توان به نسبت ترکیب و با یک غلظت مناسب برای نصب کاغذ دیواری استفاده کرد.

شما می توانید برای راحت پیدا کردن کاغذ دیواری به سایت و اپلیکیشن ایناش مراجعه کنید.

همچنین شما که به دنبال کاغذ دیواری هستید، می توانید با نصب اپلیکیشن ایناش و یا مراجعه به سایت ایناش در قسمت نقشه اپلیکیشن با جستجو دسته بندی کفپوش و کاغذ دیواری تمامی کسانی که در اطراف شما درحوزه فروش کاغذ دیواری فعالیت دارند را بیابید و به راحتی به نزدیکترین و بهترین گزینه مورد نظر دست یابید.

هر چیز که در جستن آنی، ایناش

شما عزیزان که در حوزه کاغذ دیواری فعالیت دارید می توانید با مراجعه به سایت و اپلیکیشن ایناش با ثبت آگهی رایگان محصولات و خدمات خود را به دیگران معرفی نمایید.

سایت و اپلیکیشن ایناش برای اینکه شما بتوانید سریعتر و بهتر در فضای اینترنتی و مجازی از کسب و کار خود تبلیغ نمایید مبادرت به واگذاری صفحات اختصاصی به همراه اپ رایگان می نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد صفحات اختصاصی اینجا کلیک کنید.

آنکه حامی کسب و کار شماست، ایناش 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *