ایناش

مشاور حرفه ای

وبلاگ

۱۲ تیر ۱۴۰۰ 321 بازدید
ایناش
   مشاور حرفه ای  

مشاور حرفه ای

مشاور حرفه ای

 

 

مشاور حرفه ای شوید با یادگیری مهارتهایی که شما به آن نیاز دارید، با مهر هشتم همراه باشید تا در این مسیر قرار بگیرید .

هزاران نفر از مشاوران املاک هستند که به خرید و فروش خانه و املاک تجاری برای مشتریانشان می پردازند. حال برخى مشاوران املاک به دلیل  اینکه در کارشان بهترین هستند، نسبت به سایر مشاوران، موفق تر هستند. آنها هر معامله را به بهترین شکل ممکن به پایان می رسانند. در زیر ما بر روی مهارت های یک مشاور حرفه ای تمرکز می نماییم.

مشاور حرفه ای ، به ندرت خجالتی ویا از گفتن نظراتش ترس دارد. او دوست دارد از طریق تمرکز بر بهترین ویژگی های یک ملک، آن ملک را تبلیغ کند.

مشاور حرفه ای  به اندازه خریداران و فروشندگان کار می کند. از آنجایى که بیشتر مشاوران املاک ، برای  آنکه مشتریان را راضی نگهدارند ، در تلاشند موفقیتهای خود را به نمایش  بگذارند

ویژگی ها و مشخصه های بسیاری وجود دارد که شما به آنها برای تبدیل شدن به یک مشاور حرفه ای  موفق   در بازار، نیاز دارید. برخی از این ویژگی ها  در زیر توضیح داده شده اند تا به مشاوران املاک تازه وارد شده به این حرفه رقابتی کمک کند.

دانش محلی

دانش محلی، به شما در فهم و درک قوانین و مقررات مناطق مختلف و همچنین شناخت ارزش احتمالی یک ملک کمک می کند. شما همچنین باید در رابطه با سایر محله ها که فرصت های خوبی به مشتریان شما در زمینه املاک و مستغلات می دهد ،تحقیق نمایید .

مهارتهای ارتباطی

بهترین مشاورین املاک با مردم به خوبی رفتار می کنند و می دانند چگونه با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند .

مهارت های ارتباطی خوب به یک مشاور حرفه ای  کمک می کند تا در مورد همه مسائل قبل از پیش نویس یک قرارداد            صحبت کند. هنگامی که تمام جزییات مورد بحث قرار گرفتند، یک مشاور حرفه ای باید بتواند در رابطه با تمام جنبه های یک معامله مذاکره کند بطوریکه هر دو طرف سود ببرند. آنگاه یک مشاور خوب، می داند چگونه هر دو طرف را برای بستن یک معامله موفق متقاعد کند .

 

صداقت

یکی از ویژگی های یک مشاور املاک خوب، صداقت است. این بدان معنی است که اگر شما می خواهید به یک مشاور حرفه ای درکار خود شناخته شوید،باید صداقت داشته باشید.

ریاکاری  و غیر اخلاقی بودن می تواند یک حرفه را سریع و برای همیشه لکه دار کند.

 

مشاورحرفه ای

 

اخلاقیات

یک مشاور حرفه ای ، هرگز دست از کار نمیکشد . و تمام تلاش خود را به امید انجام  شدن کار به کار میگیرد.از آنجا که خرید ملک یا فروش ملک یا اجاره ملک تصمیم مهمی است ، مردم نمیخواهند یک مشاور بی مسـئولیت  را به خدمت بگیرند . کسی که کار خود را جدی انجام نمیدهد.

آشنایی با قوانین و مقررات

یک مشاور املاک  در رابطه با قوانین و مقررات مربوط به املاک و مستغلات در یک منطقه خاص اطلاع دارد.

مشاور باید با تمام قوانین مرتبط با یک ملک ،قوانین ثبتى و شهردارى و دارایى و بیمه تامین اجتماعى و غیره آشنا باشد، به طوری که اطلاعات نادرستی را به مشتریان ارایه ندهد .                                                                            .

پایداری

مشاوران املاک موفق، منتظر نمی شوند تا مشتری ها با آنها تماس بگیرند. آنها همواره، وقت های ملاقات، جلسات و برنامه های بازدید خود را چک می کنند. آنها همچنین انعطاف پذیر بوده و برنامه زمانی خود را در صورت درخواست مشتری تنظیم می کنند.

 

اشتیاق

مشاوران املاک محبوب کسانی هستند که از آنچه که برای معیشتشان انجام می دهند، لذت می برند .

شما باید با نشان دادن بهترین گزینه های مناسب با بودجه مشتریان، علاقه خود را به خدمت به آنها نشان دهید. آژانس املاک باید به تمام افراد مختلف احترام بگذارد تا بتواند برای مردم از تمام فرهنگ ها منزل تهیه کرده و آنها راخشنود سازد .  هرگز یک مشاور املاک موفق نخواهید دید که از کار خود خسته یا کسل شده باشد   .

 مهرهشنم در نظر دارد با بیان مطالب مبتلا به ،برای عموم ضمن یادآوری حقوق فراموش شده

رعایت آن را نیز متذکر شود. لذا از همه دوستان و علاقه مندان تقاضا می شود در صورت تمایل

مکتوبات خود را در موضوعات مختلف برای ما ارسال کنید تا با نام خودتان منتشر کنیم.

 

آدرس سایت  و منبع:       iran-maskan.com       

گرد آورنده:  تهمینه غراب

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *