ایناش
ایناش

هر آنچه قبل از خرید آسانسور باید بدانید

هر آنچه قبل از خرید آسانسور باید بدانید،امروزه به دلیل وجود آسمان خراش و ساختمان ها در شهر ها وجود آسانسور یک امر ضروری شده است و با توجه به دنیای تبلیغات امروزه کارفرمایان ساختمانی در برابر تبلیغات انبوه بسیاری از شرکت های تولید کننده و یا فروشندگان آسانسور قرار می گیرند.

هر آنچه قبل از خرید آسانسور باید بدانید

نکات مهم در هنگام خرید آسانسور:

_وقتی می خواهید برای یک ساختمان آسانسور خریداری کنید باید توجه کنید که این آسانسور برای چه تعدادی از افراد می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

_آسانسور باید وزن مشخصی را تحمل کند و این با تعداد نفراتی که سوار آسانسور می شوند مشخص می شود.

_نکته مهم دیگر که باید همان ابتدا در نظر گرفته شود این است که آسانسور برای چه محیطی و چه ساختمانی با چه تعدادطبقاتی قرار است مورد استفاده قرار گیرد.

بررسی مشخصات فنی آسانسور:

_کابین آسانسور:

کابین ساختمان معمولا قسمتی است که با توجه به طراحی و دکوراسیون ساختمان انتخاب می گرددمثلا شما با توجه به دکوراسیون ساختمان کابین استیل سفارش می دهید.

_سرعت آسانسور:

سرعت آسانسور جزء مواردی است که باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید و برای ساختمان ها و مراکز شلوغ باید آسانسور با سرعت بالا و متناسب با محیط انتخاب شود.

_موتور گیربکس:

عده از خریداران نیز فقط به موتور گیربکس توجه می کنند که تنها توجه به این مورد نیز خوب نمی باشد مثلا عده ای به دنبال یک برند خاص از موتور گیربکس هستند و به قطعات دیگر آسانسور توجه ندارند و به این نکته توجه نمی کنند که در بسیاری از موارد کیفیت و تاثیرات تابلو فرمان روی آسانسور خیلی بیشتر از موتور گیربکس می باشد.پس هنگام خرید آسانسور موتور استفاده شده در آسانسور،ساده ترین چیزها مانند پیچ و مهره های کار گذاشته شده در آنها نحوه نصب آسانسور و دیگر موارد همگی در کیفیت نهایی آسانسور تاثیر گذارند.

_گواهینامه ها و مدارک شرکت ها:

اگر قصد خرید آسانسور دارید و می خواهید تهیه و نصب آسانسور را به یک شرکت بسپارید حتما به مدارک و گواهینامه های معتبرآن شرکت توجه کنید آن شرکت باید یک شرکت مجاز و معتبر می باشند و علاوه برآن سابقه ی کاری خوب و مشتریان راضی ای داشته باشند و این شرکت باید تمامی نکات و موارد ایمنی را رعایت کنند چرا که در صورت یک خطا و سهل انگاری در تهیه و نصب آسانسورخسارات زیادی را بر جای خواهدگذاشت.

برای خرید آسانسور قیمت کم آن را ملاک قرار ندهید چرا که این آسانسور ها عمر کوتاهی دارند و شما را مجددا متحمل هزینه می کنند.

شما سازندگان عزیز برای تکمیل پروژه های ساختمانی خود به آسانسور نیاز دارید اما پیدا کردن آسانسور مرغوب با قیمت مناسب سختی های خود را دارد و باید به شرکت های مختلف مراجعه کنید و انواع آنها رابررسی کنید.

یکی از سایت هایی که می تواند در امر پیدا کردن آسانسور مورد نظر به شما کمک کند سایت و اپلیکیشن ایناش است.

  • همچنین شما که به دنبال آسانسور هستید، می توانید با نصب اپلیکیشن ایناش و یا مراجعه به سایت ایناش در قسمت نقشه اپلیکیشن با جستجو دسته بندی آسانسور تمامی کسانی که در اطراف شما در حوزه آسانسور فعالیت دارند را بیابید و به راحتی به نزدیکترین و بهترین گزینه مورد نظر دست یابید و هزینه حمل ونقل آسانسور را به حداقل ممکن برسانید.

هر چیز که در جستن آنی، ایناش

شما عزیزان که در حوزه آسانسورفعالیت دارید می توانید با مراجعه به سایت و اپلیکیشن ایناش با ثبت آگهی رایگان محصولات و خدمات خود را به دیگران معرفی نمایید.

سایت و اپلیکیشن ایناش برای اینکه شما بتوانید سریعتر و بهتر در فضای اینترنتی و مجازی از کسب و کار خود تبلیغ نمایید مبادرت به واگذاری صفحات اختصاصی به همراه اپ رایگان می نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد صفحات اختصاصی اینجا کلیک کنید.

آنکه حامی کسب و کار شماست، ایناش

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *