ایناش
ایناش
چه کاغذ دیواری برای چه فضایی مناسب است ؟

چه کاغذ دیواری برای چه فضایی مناسب است ؟

چه کاغذ دیواری برای چه فضایی مناسب است ؟ امروزه با وجود کاغذ دیواری های متنوع اکثر افراد برای فضای منزل و محل کار استفاده می کنند اما در انتخاب آنها دقت کافی نمی شود.

ما در این مقاله قصد داریم تا شما رابا نکات انتخاب کاغذ دیواری آشنا کنیم تا با به کارگیری طرح و رنگ مناسب یک فضا را دلبازتر  و یا بزرگتر از چیزی که موجودست نشان دهید.

چه کاغذ دیواری برای چه فضایی مناسب است ؟

اولین نکته ای که باید در خرید کاغذ دیواری به آن توجه داشته باشید این است که رنگ کاغذ دیواری شما با وسایل خانه شما هماهنگ باشد و رنگ هایی نباشد که هیچ سنخیتی با وسایل نداشته باشند.

دومین نکته که می توان ذکر کرد طرح کاغذ دیواری است که سعی کنید از کاغذ دیواری هایی استفاده کنید که ساده هستند و طرح های زیادی ندارند که دلیل این کار این است که کاغذ دیواری های ساده دیرتر شما را خسته می کنند و به عبارتی  دیرتر از مد می افتند.

پیشنهاد مناسبی که به شما می شود این است که ترکیبی از کاغذ دیواری طرح دار و ساده استفاده کنید.

به عنوان مثال برای پشت تلویزیون و کنج های خانه از کاغذ دیواری های طرح دار استفاده کنید و برای دیوار های اصلی منزل از کاغذ دیواری های ساده بهره ببرید و زیبایی بصری به منزل خود ببخشید.

اگر قصد دارید پویایی فضا را بالا ببرید سعی کنید از کاغذ دیواری استفاده کنید که نقش و طرح هندسی را داشته باشند اینگونه انرژی و پویایی فضا را به حداکثر میزان خود می رسانید.

در انتخاب کاغذ دیواری به گرم و سرد بودن رنگ های کاغذ دیواری نیز توجه داشته باشید.

به کار بردن رنگ های گرم در پذیرایی باعث می شود فضای موجود صمیمیت و دلنشینی بیشتری داشته باشد.

در فضاهای کوچک تا حد امکان از رنگ های سرد مانند آبی و سبز استفاده کنید چرا که هم باعث خنکی و تازگی فضا می شود و علاوه بر تازگی فضا باعث می شود تا فضای شما بزرگتر دیده شود.

علاوه بر موارد بالا که شامل رنگ و …. بود به کفپوش منزل خود توجه داشته باشید که اگر کفپوش شما ساده است و طرحی ندارد باید طرح ها را به کاغذ دیواری خود بیاورید و از کاغذ دیواری هایی با طرح  استفاده کنید.

کاغذ دیواری که شما انتخاب می کنید علاوه براینکه می تواند المان های ناپسند منزل شما را پوشش دهد قابلیت این را نیز دارد که فضای شما را بزرگتر و گرم تر کند.

اگر قصد دارید فضای شما بزرگتر از آن چیزی که هست به چشم آید سعی کنید از رنگ  های سرد مانند آبی و سبز و… استفاده کنید.

رنگ های گرم مثل قرمز و نارنجی در مکان هایی که فضای سردی دارند بسیار خوشایند هستند ولی فضا را دلگیرتر می کند.

از چه کاغذ دیواری برای راه پله و راهرو  استفاده کنیم؟

انتخاب کاغذ دیواری برای راه پله ها و راهرو ها به دلیل اینکه شکستگی در این محل ها بسیار رخ می دهد استفاده از کاغذ دیواری هایی که طرح و الگو دارند اصلا توصیه نمی شود چرا که جلوه زیبایی به فضای راهرو شما نمی دهد اگر می خواهید در راهرو خود کاغذ دیواری استفاده کنید که زیبایی بصری داشته باشد و با گذشت زمان زشت و زننده نباشد  بهتر است از کاغذ دیواری هایی ساده و بدون طرح استفاده کنید.

به این نکته توجه کنید که برای آشپزخانه هیچ گونه محدودیتی ندارید و می توانید از هر گونه کاغذ دیواری برای آشپزخانه استفاده کنید شما می توانید در آشپزخانه از کاغذ دیواری هایی با طرح های خاص استفاده کنید که در اتاق ها کمتر دیده می شود و قابل استفاده نیستند.

شما با انتخاب درست کاغذ دیواری برای فضاهای مختلف منزل آشنا شدید و اکنون می دانید که چه طرح و رنگ کاغذ دیواری برای چه فضایی مناسب است.

شما عزیزان که به دنبال انواع کاغذ دیواری هستید می توانید برای دسترسی راحت به انواع کاغذ دیواری به سایت و اپلیکیشن ایناش مراجعه کنید.

چون شما می توانید با مراجعه به سایت و اپلیکیشن ایناش  در بخش نقشه اپلیکیشن با جستجو دسته بندی کفپوش و کاغذ دیواری، تمامی کسانی که در اطراف شما در حوزه کاغذ دیواری  فعالیت دارند را بیابید وخواسته خود را به آنها بگویید.

( در ایناش، بگرد و پیدا کن)

حال شما عزیزان که در حوزه کاغذ دیواری فعالیت دارید می توانید با ثبت آگهی رایگان در سایت  اپلیکیشن ایناش  برای بهتر دیده شدن محصولات و خدمات خود قدم بردارید. امروزه بیشتر کسب و کار ها به اینترنت و فروش آنلاین روی آورده اند چرا که امروز برای بالا رفتن از پله های پیشرفت و ترقی باید با علم و فناوری هم قدم شد.

سایت و اپلیکیشن ایناش برای اینکه شما نیز بتوانید در فضای اینترنتی رقابت کنید صفحات اختصاصی به همراه اپ رایگان به شما عزیزان واگذار می کند تا بتوانید در صفحات اختصاصی خود محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد صفحات اختصاصی اینجا کلیک کنید.

با ایناش، بهتر دیده شوید.

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *