ایناش

کفپوش، پوششی جذاب در خانه

وبلاگ

۱۱ فروردین ۱۴۰۱ 111 بازدید
ایناش
کفپوش، پوششی جذاب در خانه

کفپوش، پوششی جذاب در خانه

کفپوش، پوششی جذاب در خانه به شمار می رود که در طرح ها و مدل های مختلف به فروش می رسد.

کفپوش متریالی است که از جنس پی وی سی است (پلاستیک فشرده) برای پوشش کف مورد استفاده قرار می گیرد.

کفپوش VINYL در ضخامت های 1.5 میلی متری،1.6میلی متری،2میلی متری و 3میلی متری به صورت تایل و رول در بازار وجود دارد که برای منازل،بیمارستان ها و ادارات با طرح و نقشه های مختلف طراحی شده اند.

کفپوش، پوششی جذاب در خانه

مزایای کفپوش پی وی سی:

_تنوع طرح:

طرح های متفاوتی از روکش پی وی سی ارائه می شود بیشتر افراد با سلیقه های مختلف می توانند کفپوش مورد نظر خود را از بین کفپوش های پی وی سی انتخاب کنند  و همچنین این طرح ها برای پوشش فضاهای مختلف کاربرد دارد.

_ضدآب:

کفپوش های  پی وی سی  بیشترین کارایی را در محیط های مرطوب دارند چراکه کفپوش پلاستیکی قابل شستشو می باشد بنابراین در شستشو مکان هایی که شستشو نیاز دارد کفپوش های پلاستیکی گزینه مناسبی می باشد.

_عایق صدا:

کفپوش پی وی سی  می تواند به عنوان عایق صدا نیز عمل کند کفپوش پلاستیکی از انتشار صدای راه رفتن جلوگیری می کند به همین منظور برای ساختمان های مسکونی بسیار عالی و کاربردی می باشد.

_مقاومت در برابر اسید:

از کفپوش پی وی سی  در مراکز صنعتی و درمانی و…. استفاده  می شود این کفپوش ها مقاومت بالایی در برابر اسید و باز و حرارت دارند و همچنین سیگار های خاموش  شده نیز به بافت آن نمی تواند آسیبی وارد کند.

انواع کفپوش پلاستیکی و مزایای آن:

کفپوش پلاستیکی سرویس:

کفپوش پلاستیکی سرویس معمولا برای سرویس بهداشتی،سالن های ورزشی،استخر،پادری و وضوخانه مورد استفاده قرار می گیرد این کفپوش ها رنگ های مختلفی دارند و قابلیت جذب آب را ندارند و آب از زیر آن ها خارج خواهد شد.

کفپوش پلاستیکی پله:

کفپوش پلاستیکی برای پوشش دادن پله نیز می تواند کاربرد داشته باشد واین نوع پوشش فضای زیبایی را در راه پله ها ایجاد می کنند.

کفپوش پلاستیکی آشپزخانه:

از جمله ویژگی هایی که باید در آشپزخانه رعایت شود  حفظ بهداشت است که رابطه مستقیم با سلامت خانواده دارد و یکی از ویژگی های کفپوش پلاستیکی قابل شستشو بودن آن است که شما می توانید با شستن اصولی آن بهداشت و تمیزی را برای خود به ارمغان آورید.

همچنین قیمت انواع کفپوش منزل را ویژگی های منحصر به فرد آن کفپوش و اندازه آن و…. تعیین می کنند که برای کسب اطلاعات دقیق در ارتباط با تنوع کفپوش ها و ارزان ترین کفپوش خانه  باید به افرادی که در آن حوزه فعالیت دارند مراجعه کنید.

شما عزیزان  برای زیبایی منزل خود حتما به سراغ کفپوش می روید  بنابراین برای خرید کفپوش با سلیقه شخصیتان و انتخاب بین تنوع آن  باید در شرایط سخت بهداشتی، سختی و دردسر های آن را تحمل کنید و به مغازه هایی که در کفپوش فعالیت دارند مراجعه کنید  تا بتوانید کفپوش مورد علاقه خود را بیابید وپس از پیدا کردن کفپوش موردنظر  به دنبال نصاب منصف و کاربلد بگردید تا بتواند بدون ایراد و مشکل کفپوش  را در منزل شما نصب کند.

شما می توانید با مراجعه به سایت و اپلیکیشن ایناش به راحتی و کاملا رایگان به کفپوش و نصاب آن دسترسی پیدا کنید و نیاز به مراجعه حضوری نیز ندارید.

همچنین شما که به دنبال کفپوش هستید، می توانید با نصب اپلیکیشن ایناش و یا مراجعه به سایت ایناش  در قسمت نقشه اپلیکیشن با جستجو دسته بندی کفپوش و کاغذدیواری به  تمامی کسانی که در اطراف شما درحوزه  کفپوش و کاغذدیواری فعالیت دارند را بیابید و به راحتی   به نزدیکترین و بهترین گزینه مورد نظر دست یابید.

(هر چیز که در جستن آنی، ایناش)

شما عزیزان که در حوزه  کفپوش  فعالیت دارید می توانید با مراجعه به سایت و اپلیکیشن ایناش با ثبت آگهی رایگان خدمات خود را به دیگران معرفی نمایید.

سایت و اپلیکیشن ایناش برای اینکه شما بتوانید سریعتر و بهتر در فضای اینترنتی و مجازی از کسب و کار خود تبلیغ نمایید مبادرت به واگذاری صفحات اختصاصی به همراه اپ رایگان می نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد صفحات اختصاصی اینجا کلیک کنید.

آنکه حامی کسب و کار شماست، ایناش 

 

 

 

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *