ایناش

بازاریابی اینترنتی چیست؟

وبلاگ

۶ بهمن ۱۴۰۰ 152 بازدید
ایناش
بازاریابی اینترنتی چیست؟

بازاریابی اینترنتی چیست؟

بازاریابی اینترنتی چیست؟

*ایناش بازاریاب استخدام می کند*

اصلاً بازاریابی اینترنتی چیست؟

بازاریابی اینترنتی چیست؟

بازاریابی اینترنتی به هر نوع فعالیتی که برای معرفی برند، محصولات و خدمات تان انجام می دهید تا بتوانید محصولات و خدماتتان را در اینترنت بفروشید را بازاریابی اینترنتی میگویند.  تفاوت بازاریابی با بازاریابی اینترنتی این است که در بازاریابی اینترنتی شما از طریق اینترنت یا فضای مجازی به صورت آنلاین محصولات و خدماتتان را به دیگران می فروشید.

اصلا فرقی نمی کند که چه محصولات و خدماتی دارید، محصولاتتان دانلود است یا فیزیکی، برای اینکه بتوانید در فروش محصولات و خدماتتان در اینترنت موفق شوید باید اصول بازاریابی اینترنتی را یاد بگیرید که در این مقاله آموزش بازاریابی اینترنتی سعی کردم اصلی‌ترین روش ها برای فروش محصولات و خدماتتان را به شما دوستان عزیز آموزش بدهم.

*ثبت آگهی رایگان در ایناش بصورت نامحدود*

با وجود اینترنت و شبکه‌های اجتماعی فروش محصولات به صورت آفلاین مثل بیلبوردها و تابلوها و یا بروشور ها کار بسیار سخت شده است. زیرا با وجود اینترنت و گوشی های موبایل بیشتر افراد در حال جستجو در شبکه های اجتماعی و یا اینترنت هستند. این یک موقعیت عالی برای کسانی است که می‌خواهند محصولات و خدماتشان را در دنیای اینترنت به صورت آنلاین به فروشند.

بازاریاب اینترنتی بازاریابی در فضای مجازی

اگر به اطرافمان نگاه کنیم می بینیم که بسیاری از کسب و کارها به سمت کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی کشیده شده اند. مثل تاکسی های اینترنتی و یا فروشگاه های اینترنتی. به این نکته مهم توجه کنید که اگر کسب و کاری دارید اما از روش سنتی استفاده می‌کنید یک موقعیت پولساز را از دست داده اید. چون اغلب کسب و کارها به سمت کسب و کارهای اینترنتی و آنلاین کشیده شده اند و همین مورد باعث شده که بسیاری از افراد برای برطرف کردن نیاز شان از اینترنت استفاده کنند.

خب حالا بریم سراغ فضای مجازی برای بازاریابی آن لاین، همانطور که میدانید با بسیاری از افراد در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، تلگرام فعالیت می کنند. کمتر کسی را می بینید که در شبکه های اجتماعی حضور ندارد. با توجه به محبوبیت یکسری از شبکه‌های اجتماعی در ایران و یا حتی دنیا فعالیت در شبکه های اجتماعی می تواند بسیار تاثیرات مثبتی بر روی کسب و کارتان بگذارد.

بازاریابی اینترنتی

همانطور که میدانید با بسیاری از افراد در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، تلگرام فعالیت می کنند. کمتر کسی را می بینید که در شبکه های اجتماعی حضور ندارد. با توجه به محبوبیت یکسری از شبکه‌های اجتماعی در ایران و یا حتی دنیا فعالیت در شبکه های اجتماعی می تواند بسیار تاثیرات مثبتی بر روی کسب و کارتان بگذارد.

*انگیزه*

>>اگر واقعا بخواهید کاری انجام دهید راهی پیدا خواهید کرد، اگر نه بهانه ای پیدا می کنید!<<

“جیم ران”

**********************************************************************************************************

^ایناش بازاریاب استخدام می کند^

✔️استخدام بازاریاب تلفنی در منزل ✔️

✔️استخدام بازاریاب حضوری و غیرحضوری✔️

✔️استخدام مدیر بازاریاب و بازاریاب ✔️

✔️در هر کجای ایران✔️

✔️جای شما در ایناش خالی است✔️

 حوزه فعالیت:

طراحی (سایت، صفحات اختصاصی، پنل های فروشگاهی، اپلیکیشن های مختلف و ساخت انواع تیزرهای تبلیغاتی و موشن گرافیک و …)

✔️ بازاریاب میدانی و تلفنی ✔️

مدیر بازاریابی ( ۱۲ نفر برای مناطق ۱۲ گانه مشهد) <<<<
بازاریاب (۳۶ نفر هر منطقه ۳ نفر)<<<<

✅حقوق و مزایا:

حقوق ثابت(قانون کار) ** پورسانت ** بیمه

 

✳️ساعت کاری از ۸:۳۰ تا ۱۶

«امکان دورکاری هم می باشد»

🟡 اولویت با:

▪️سابقه ◾️ تحصیلات ◼️ زمان ثبت نام

☑️رزومتون رو به دو صورت میتونید ارسال کنید:

1⃣ دایرکت به پیج ایناش   🎗inash.ir@🎗

                      یا

2⃣ به سایت ایناش مراجعه کنید《www.inash.ir

و در قسمت همکاری با ما رزومتون رو ارسال کنید.

ما منتظر حضورتان در ایناش هستیم

ایناش در نظر دارد با بیان مطالب مبتلا به ،برای عموم ضمن یادآوری حقوق فراموش شده رعایت آن را نیز متذکر شود. لذا از همه دوستان و علاقه مندان تقاضا می شود در صورت تمایل مکتوبات خود را در موضوعات مختلف برای ما ارسال کنید تا با نام خودتان منتشر کنیم.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *