ایناش
ایناش
با سایت و اپلیکیشن ایناش آشنا بشیم

در مورد ویژگی های یک بازاریاب حرفه ای چی می دونین؟

در مورد ویژگی های یک بازاریاب حرفه ای چی می دونین؟

*تا حالا به این فکر کردین به عنوان یک بازاریاب در یک شرکت استخدام بشین*

*ایناش بازاریاب استخدام می کند*

 

استخدام بازاریاب

در مورد ویژگی های یک بازاریاب حرفه ای چقدر میدونین؟

چشم‌ها و گوش‌های بازاریابان و فروشندگان برای شکار فرصت‌ها حساس است. از هر فرصتی برای بازاریابی و فروش کالاها و خدمات خود استفاده می‌کنند. در واقع، آن‌ها فرصت‌شناس‌های بسیار خوبی هستند و سعی می‌کنند در صورت پیدا شدن فرصت، سریعا از آن استفاده کنند. فروشندگان حرفه‌ای، انسان‌های موفقیت جو و کمال طلبی هستند. فروشندگان و بازاریابان حرفه‌ای بهتر است با صنعتی که در آن کار می‌کنند، آشنایی نزدیک داشته باشند. درواقع باید بتوانند تمام نکات و مسائل کسب‌وکار خود را کاملا بشناسند و سعی کنند بیشتر و بهتر از رقبا، به مشتریان خود ارزش دهند.

در مورد ویژگی های یک بازاریاب حرفه ای چقدر میدونین؟
در مورد ویژگی های یک بازاریاب حرفه ای چی می دونین؟

 

اما ما براتون 4 ویژگی مهم بازاریابان رو  خواهیم گفت:

• علاقه و اشتیاق

• کنجکاوی در امور

• پیگیری ایده‌های جدید

• دارای ذهن باز و خلاق

4 ویژگی مهم بازاریابان

1- علاقه و اشتیاق

واقعیت روشنی است که اگر افراد به کار خود اشتیاق و علاقه داشته باشند آن را بهتر و با خلاقیت انجام می‌دهند. بازاریابان مشتاق احتمال بیشتری دارد که ریسک کنند و به‌دنبال چندین راه‌حل برای یک مساله باشند، و به جای راحت‌ترین راه‌حل به‌دنبال بهترین راه حل باشند. افراد مشتاق همچنین شور و شوق را در میان اعضای دیگر گروه خود بر می‌انگیزند.

2- کنجکاوی در امور

کنجکاوی. داوطلب بازاریابی چه سوالاتی می‌پرسد؟ هنگامی‌که یک کار چالش‌برانگیز در مورد کارهای قبلی داده شد، رویکرد اولیه داوطلب در مورد آن کار چه بود؟ از این رویکرد به‌خوبی می‌توان در مورد کنجکاوی استفاده کرد: آیا آن‌ها سوال‌هایی پرسیدند، آیا تحقیق انجام می‌دهند، با افراد مربوطه صحبت می‌کنند و …

3- پیگیری ایده‌های جدید

کارمندانی که تمایل به رویارویی با ایده‌های جدید دارند نیز می‌توانند متفاوت باشند.

4- دارای ذهن باز و خلاق

معمولا موفق‌ترین بازاریابان آن‌هایی هستند که ذهن بازی دارند. آن‌ها روش‌هایی برای مقابله با حوادث غیرمنتظره پیدا می‌کنند. یکی دیگر از مشخصه‌های بارز بازاریابان بافکر باز، چگونگی برخورد آن‌ها با ابهام و عدم اطمینان است. با پذیرش عدم قطعیت در مورد ابهام، آن‌ها از توانایی‌های خود استفاده کرده و فی‌البداهه اقدام می‌کنند تا با شرایط انطباق داشته باشند و به گزینه‌های دیگر هم فکر و در موردش تصمیم‌گیری کنند، که همه آن‌ها شامل ریسک‌پذیری و قضاوت درست است و تمام آن‌ها نشانه یک بازاریاب بزرگ است.

*انگیزشی*

<افراد موفق هرگز فرصت را از دست نمی دهند، آنها به سرعت موقعیت را درک می کنند، از منابع بهره می برند، تصمیم گیری کرده و اقدام می کنند. ممکن است که این راه حلی کامل نباشد، اما آن‌ها با مشکل روبرو می شوند. برای مواجهه با مسائل غیرمنتظره نیاز به چاره جویی، فکر کردن سریع و شجاعت است. این‌ها ویژگی‌های یک انسان موفق هستند.>

**********************************************************************************************************

^ایناش بازاریاب استخدام می کند^

✔️استخدام بازاریاب تلفنی در منزل ✔️

✔️استخدام بازاریاب حضوری و غیرحضوری✔️

✔️استخدام مدیر بازاریاب و بازاریاب ✔️

✔️در هر کجای ایران✔️

✔️جای شما در ایناش خالی است✔️

 حوزه فعالیت:

طراحی (سایت، صفحات اختصاصی، پنل های فروشگاهی، اپلیکیشن های مختلف و ساخت انواع تیزرهای تبلیغاتی و موشن گرافیک و …)

✔️ بازاریاب میدانی و تلفنی ✔️

مدیر بازاریابی ( ۱۲ نفر برای مناطق ۱۲ گانه مشهد) <<<<
بازاریاب (۳۶ نفر هر منطقه ۳ نفر)<<<<

✅حقوق و مزایا:

حقوق ثابت(قانون کار) ** پورسانت ** بیمه

 

✳️ساعت کاری از ۸:۳۰ تا ۱۶

«امکان دورکاری هم می باشد»

🟡 اولویت با:

▪️سابقه ◾️ تحصیلات ◼️ زمان ثبت نام

☑️رزومتون رو به دو صورت میتونید ارسال کنید:

1⃣ دایرکت به پیج ایناش   🎗inash.ir🎗

                      یا

2⃣ به سایت ایناش مراجعه کنید《www.inash.ir

و در قسمت همکاری با ما رزومتون رو ارسال کنید.

ما منتظر حضورتان در ایناش هستیم

ایناش در نظر دارد با بیان مطالب مبتلا به ،برای عموم ضمن یادآوری حقوق فراموش شده رعایت آن را نیز متذکر شود. لذا از همه دوستان و علاقه مندان تقاضا می شود در صورت تمایل مکتوبات خود را در موضوعات مختلف برای ما ارسال کنید تا با نام خودتان منتشر کنیم.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *