ایناش

خواهان در سایت و اپلیکیشن ایناش

وبلاگ

۲۱ فروردین ۱۴۰۱ 174 بازدید
ایناش
خواهان در سایت و اپلیکیشن ایناش

خواهان در سایت و اپلیکیشن ایناش

خواهان در سایت و اپلیکیشن ایناش یکی از بخش های مهم در این سایت و اپلیکیشن است که می تواند کمک بسزایی به شما بکند که در ادامه به توضیح دقیقتری از این ویژگی می پردازیم.

تا به حال شده که شما برای پیدا کردن ملک برای رهن و اجاره و یا خرید و فروش به دفاتر املاک مراجعه کرده اید تا آنها موردی برای رهن و اجاره و خرید برای شما پیدا کنند و یا ملک شما را به بهترین قیمت به فروش برسانند مسلما پاسخ شما مثبت است.

اما نتیجه اینگونه بوده که یا خیلی زمان بر بوده که از این امر منصرف شده اید و یا ملک مورد نظر شما پیدا نشده است و موضوع را به طور کلی منتفی کرده اید.

اما یک راه حل سریعتر و بدون دردسر نیز وجود دارد که شما می توانید در منزل نشسته و با تلفن همراه خود مشتری

برای ملک مسکونی و تجاری خود پیدا کنید و یا ملکی که مد نظر دارید را به راحتی پیدا کنید.

شما می توانید با نصب سایت و اپلیکیشن ایناش در دسته بندی خرید و فروش و یا رهن و اجاره در بخش خواهان هر آنچه از یک ملک مسکونی و یا تجاری مدنظر دارید به همراه بودجه خود را وارد کنید و کسانی که ملک مورد نظر شما را داشته باشند اعم از مشاور املاک و یا شخص مالک با شما تماس خواهندگرفت و می توانید پس از پسند موقعیت ملک،نقشه خانه و….. ملک را معامله کنید.

و علاوه بر موردبالا اگر ملکی برای فروش دارید می توانید با ثبت آگهی رایگان در سایت و اپلیکیشن ایناش ملک خود را کاملا رایگان در معرض دید عموم قرار دهید و بدون مراجعه حضوری به دفاتراملاک،ملک خود را به بهترین قیمت به فروش بگذارید.

حتما می دانید که اثر گذاری که فیلم از یک موضوع روی شما می گذارد و همچنین دیدی که به شما می دهد چندین برابر عکس های متعدد است.

خواهان در سایت و اپلیکیشن ایناش

باتوجه به موضوع بالا ویژگی منحصر به فردی که  برای فروش ملک شما و یا محصولاتتان بسیار مفید است

قابلیت ارسال ویدیو می باشد.

شما می توانید به جای گرفتن عکس از ارسال ویدیو استفاده نمایید ارسال ویدیو به شما این امکان را می دهد که از کلیه زوایا ملک موردنظر را به رویت مشتری برسانید  و با این کار هم از وقت خود و مشتری صرفه جویی نمایید

امروزه با توجه به آنلاین شدن کسب و کارها صاحبان مشاغل مختلف برای پیشرفت، کسب و کار و حرفه خود را اینترنتی کرده اند و همچنین شما مشاوران املاک می توانید با داشتن سایت اختصاصی  فایل های مورد نظر خود را به صورت آنلاین در سایت  خود به اشتراک بگذارید ویا مشاورین خود را معرفی نمایید اما هزینه هاست و دامنه و پشتیبانی سایت ها هزینه زیادی برای شما در بر خواهد داشت که ممکن است این امر شما را از داشتن یک سایت اختصاصی منصرف کند.

اما اصلا جای نگرانی نیست چرا که سایت و اپلیکیشن ایناش پیشنهاد متفاوتی در این زمینه برای شما در نظر دارد!

سایت و اپلیکیشن ایناش برای اینکه شما بتوانید سریعتر و بهتر در فضای اینترنتی و مجازی از کسب و کار خود تبلیغ نمایید مبادرت به واگذاری صفحات اختصاصی به همراه اپ رایگان می نماید و تنها با پرداخت هزینه ای مختصربه مدت یکسال صفحه اختصاصی خود را به همراه اپ رایگان خود داشته باشید و در سال های آینده تنها هزینه تمدید صفحه را پرداخت خواهید کرد و مجددا به مدت یکسال صفحه خود را خواهید داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد صفحات اختصاصی اینجا کلیک کنید.

 

آنکه حامی کسب و کار شماست، ایناش 

 

 

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *