ایناش
ایناش
مزایا و معایب انواع نماهای ساختمانی

مزایا و معایب انواع نماهای ساختمانی

مزایا و معایب انواع نماهای ساختمانی را بشناسید تا بتوانید بهترین نما را  متناسب با طراحی داخلی را انتخاب کنید

چرا که نمای یک ساختمان به عنوان شناسنامه ی آن بنا به حساب می آید.

مزایا و معایب نمای آجر:

مزایا و معایب نمای آجر:

پیش از آنکه به مزایا و معایب نمای آجر بپردازیم باید تعریف درستی از  آجر داشته باشیم وقتی که صحبت از مزایای آجر نسبت به سایر نماهای ساختمانی می شود اغلب تصوری از آجر های زرد و پهن رنگ در ذهن به وجود می آید در حالی که امروزه با ورود تکنولوژی های جدید برای صنعت ساخت و ساز آجر هایی تولید می شود که از نظر کیفیت و سایز برتری قابل ملاحظه ای نسبت به انواع قدیمی آن دارند به عنوان مثال می توان از آجر های نسوز و رنگی نام برد که نمای زیبایی به ساختمان می دهد.

و از مهمترین مزیت آجر می توان از عایق صوتی و حرارتی و به دنبال آن کاهش اتلاف انرژی،طول عمر زیاد،استحکام بالای این مصالح در شرایط اقلیمی متنوع، نصب و اجرای آسان و با سرعت زیاد و حمایت از محیط زیست با توجه به ساختار طبیعی که دارند و همچنین نداشتن ضایعات ساختمانی نام برد.

در کنار مزایای نمای آجر معایبی نیز دارد که می توان به سیستم اتصال قدیمی به ساختمان اشاره کرد که وزن زیادی به ساختمان وارد می کند که در هنگام زلزله می تواند خطرات زیادی داشته باشد.

مزایا و معایب نمای رومی:

مزایا و معایب نمای رومی:

نمای رومی به نوعی سبک کلاسیک داشته و با توجه به اینکه در این سبک از مصالحی مانند سنگ مرمروگرانیت وتراورتن استفاده می شود و در مقایسه انواع نمای ساختمان کمی گرانتر از بقیه نماها به حساب می آید در نمای رومی اغلب از قوس ها و ستون های تزئینی استفاده می شود که از لحاظ زیبایی یکی از زیباترین انواع ساختمان به حساب می آید چراکه نمای با شکوه و با عظمتی به ساختمان شما می دهد.

از مزایای سنگ رومی می توان به زیبایی و تنوع رنگ در انتخاب سنگ اشاره کرد  و همچنین مقاومتی است که این نما در برابر آتش سوزی دارد و عایق صوتی و حرارتی بوده و بر روی کلیه سطوح نصب شده و دوام بالایی دارد.

از طرفی با وجود مزایایی که نمای رومی دارد برخی کارشناسان معتقدند که نمای سنگ رومی با توجه به سنگین بودن و اتصالات غیر حرفه ای که در اجرا صورت می گیرد این نما در خیابان ها و کوچه ها باریک توصیه نمی شود و همچنین به دلیل گران بودن سنگ های رومی درپروسه ساختمان سازی به صرفه نیست.

مزایا و معایب سیمان شسته:

نمای سیمان در رنگ سفید و رنگی در صنعت ساخت و ساز به کار می رود و در مقایسه با انواع نمای ساختمانی ارزانتر است و از مزایای این نما سرعت بالا در اجرا در کمترین زمان ممکن است و همچنین نمای سیمانی مقاومت بالایی دارد و در برابر آتش سوزی از گسترش حریق جلوگیری می کند و مهمترین معایب این نما می توان از کثیف شدن سریع آن نام برد.

مزایا و معایب نمای سرامیک:

امروزه نمای سرامیک در مقایسه با انواع نما ها طرفداران زیادی دارد و با استفاده از دو روش نصب خشک و نصب تر نصب می شوند از جمله مزایای نمای سرامیک می توان به عایق رطوبتی وصوتی و همچنین حریق اشاره کرد.

شما سازنده گرامی می توانید با توجه به طراحی و معماری پروژهایتان نمای ساختمان را انتخاب کنید.

اما هماهنگ و جفت وجور کردن متریال ساخت  مثلا سنگ های ساختمانی برا نما در محل پروژه مستلزم ورود به بازار و جستجو شما می باشد.

اما ما پیشنهاد راحت و بدون دردسر داریم که شما می توانید بدون مراجعه حضوری در بازار متریال مدنظر خود را بیابید.

یکی از سایت هایی که می تواند در امرخرید و پیدا کردن سنگ مورد نظرتان و همچنین نما کار به شما کمک کند سایت و اپلیکیشن ایناش است.

همچنین شما که به دنبال سنگ های ساختمانی و نما کار حرفه ای  هستید، می توانید با نصب اپلیکیشن ایناش و یا مراجعه به سایت ایناش  در قسمت نقشه اپلیکیشن با جستجو دسته بندی سنگ کار و نما کار  تمامی کسانی که در اطراف شما درحوزه سنگ های ساختمانی و نما کاری  فعالیت دارند را بیابید و به راحتی به نزدیکترین و بهترین گزینه مورد نظر دست یابید.

(هر چیز که در جستن آنی، ایناش)

شما عزیزان که در حوزه سنگ های ساختمانی فعالیت دارید می توانید با مراجعه به سایت و اپلیکیشن ایناش با ثبت آگهی رایگان محصولات و خدمات خود را به دیگران معرفی نمایید.

سایت و اپلیکیشن ایناش برای اینکه شما بتوانید سریعتر و بهتر در فضای اینترنتی و مجازی از کسب و کار خود تبلیغ نمایید مبادرت به واگذاری صفحات اختصاصی به همراه اپ رایگان می نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد صفحات اختصاصی اینجا کلیک کنید.

آنکه حامی کسب و کار شماست، ایناش 

 

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *