ایناش

مزایا و معایب انواع پرده

وبلاگ

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ 154 بازدید
ایناش
مزایا و معایب انواع پرده

مزایا و معایب انواع پرده

مزایا و معایب انواع پرده، پرده یکی از اجزاء خانه به حساب می آید که در صورت انتخاب درست پرده می توانید زیبایی خانه خود را چند برابر کنید.

چرا انتخاب پرده بسیار مهم است؟

پس از تنظیم دکوراسیون داخلی نوع پرده ای که انتخاب می کنید بسیار مهم است پرده یک پنجره نحوه کنترل نور ورودی به فضا و همچنین نمای کلی تمام اتاق را تعیین می کنند.

مزایا و معایب انواع پرده

اهمیت پارچه در یک پرده:

وقتی تصمیم گرفتید پرده ای برای پنجره خود در نظر بگیرید باید پارچه و رنگ آن متناسب با محیط باشد و اگر از بین محصولات آماده استفاده می کنید انتخاب شما محدودتر است همچنین طراحان داخلی اغلب توصیه می کنند که  متریال های کتان،ابریشم ومخمل ابریشمی گزینه های بهینه ای برای پرده هستند،چراکه بهترین کیفیت را برای آویزان شدن دارند.

مزایا و معایب انواع پرده:

همانطور که گفتیم پرده یک عنصر اساسی درتزئین یک اتاق و دکوراسیون داخلی است و گزینه های مختلفی در انتخاب پرده های یک پنجره موجود است.

پرده های پارچه ای ساده:

رایج ترین انتخاب ها بین انواع پرده ها،پرده پارچه ای ساده است که روشی مقرون به صرفه و آسان برای افزایش زیبایی یک اتاق،بدون اشغال فضای اضافی هستند.

پرده های پارچه ای ساده در طرح ها و رنگ های مختلف موجود هستند و به خوبی می تواند برای هر اتاق با هر مبلمان و و لوازم داخلی استفاده شوند.

مزایای پرده های پارچه ای ساده:

پرده های پارچه ای روشی ساده و مقرون به صرفه برای زیبایی هر اتاق است شما می توانید با انتخاب یک طرح و یا رنگ مناسب حتی دلگیرترین اتاق را هم زنده و زیبا به نظر برسانید.

این شکل پرده ها در جلوگیری از تابش نور خورشید نسبت به پرده های دیگر موثر تر عمل می کنند همچنین آنها جلوه ای جالب و جذابیت بیشتر  به یک اتاق می دهند

معایب پرده های پارچه ای:

پرده های پارچه ای فضای بیشتری نسبت به سایر پرده ها اشغال می کنند که این ویژگی باعث می شود تا اتاق کوچکتر به نظر برسد.تمیز کردن و تمیز نگه  داشتن این پرده کاری وقت گیر و خسته کننده می باشد به همین منظور پرده های پارچه ای برای خانواده هایی که بچه ای بازیگوش دارند می تواند مشکل بزرگ باشد.

معرفی پرده زبرا:

آیا شما به دنبال گزینه مقرون به صرفه ای برای طراحی داخلی منزل خود و انتخاب یک پرده مناسب و شیک هستید؟

پیشنهاد ما به شما پرده زبرا است.

مزایای پرده زبرا:

این سبک از پرده ها مقرون به صرفه تر هستند و تمیز کردن این نوع پرده ها نسبت به انواع دیگر راحت تر است و پرده های زبرا بهداشتی تر هستند چراکه گرد و غبار به سختی بر روی آن جمع می شود و این نوع پرده ها برای اتاق های کوچک نیز مناسب هستند زیرا بسیار ساده هستند.

معایب پرده های زبرا:

این نوع پرده در نگه داشتن گرما محیطی،کارایی کمتری دارند و پرده های زبرا به راحتی آسیب می بینند به خصوص اگر جنس پرده کرکره ای را آلومینیوم یا پلاستیکی انتخاب کنید.

تفاوت بین پرده های ساده و زبرا:

تفاوت های عمده ای بین پرده های پارچه ای و زبرا وجود دارد اولین نکته اینکه پرده های زبرا معمولا از متریال سبک تر ساخته می شود و جلوه ی ساده تری دارند و اغلب از پارچه های قابل شستشو ساخته می شوند و همچنین اگر حفظ حریم خصوصی برای شما از اولویت زیادی برخوردار است، این نوع پرده نمی تواند  گزینه مناسبی برای شما باشد.

دلایل انتخاب پرده زبرا:

پرده زبرا به شما این امکان را می دهد که سطح طبیعی نور را به سادگی با کشیدن زنجیر کناری آن تنظیم کنید در واقع بر خلاف انواع دیگر پرده ها،می توانید تنظیم کنید چه مقدار از نور خورشید وارد اتاق شود.

پرده زبرا در چند ساله اخیر یکی از بهترین گزینه های مناسب برای دکوراسیون یک محیط است کنترل میزان نور ورودی و میزان حریم شخصی،زیبایی خاصی به اتاق شما می بخشد.

شما عزیزان ممکن است قصد خرید یا تعویض پرده های منزل یا محل کار خود را داشته باشید اما پیدا کردن پرده مدنظر با جنس مرغوب و قیمت مناسب و مقرون به صرفه امری مشکل است.

یکی از سایت  هایی که می تواند در امر پیدا کردن پرده مورد نظر به شما کمک کند سایت و اپلیکیشن ایناش است.

همچنین شما که به دنبال پرده هستید، می توانید با نصب اپلیکیشن ایناش و یا مراجعه به سایت ایناش در قسمت نقشه اپلیکیشن با جستجو دسته بندی پرده و موکت  تمامی کسانی که در اطراف شما در حوزه پرده  فعالیت دارند را بیابید و به راحتی به نزدیکترین و بهترین گزینه مورد نظر دست یابید.

هر چیز که در جستن آنی، ایناش

شما عزیزان که در حوزه پرده فعالیت دارید می توانید با مراجعه به سایت و اپلیکیشن ایناش با ثبت آگهی رایگان محصولات و خدمات خود را به دیگران معرفی نمایید.

سایت و اپلیکیشن ایناش برای اینکه شما بتوانید سریعتر و بهتر در فضای اینترنتی و مجازی از کسب و کار خود تبلیغ نمایید مبادرت به واگذاری صفحات اختصاصی به همراه اپ رایگان می نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد صفحات اختصاصی اینجا کلیک کنید.

آنکه حامی کسب و کار شماست، ایناش 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *