ایناش

مزایا و معایب سنگ کورین

وبلاگ

۱۵ خرداد ۱۴۰۱ 251 بازدید
ایناش
مزایا و معایب سنگ کورین

مزایا و معایب سنگ کورین

مزایا و معایب سنگ کورین، کورین یک ماده مهندسی شده همانند کوراتز است. کورین از ترکیب پلیمر های اکرلیک با سایرمواد سنگی و معدنی تشکیل می شود.مخلوط مواد به قالب هایی برای ایجاد ورق های کورین ریخته می شوند. این ترکیب باعث ایجاد مزایا و معایبی می شود که در دیگر این متریال ها مانند گرانیت یا مرمر و…. دیده نمی شود.

کورین یک نام تجاری برای یک نوع سنگ مصنوعی است که توسط دوپونت در سال 1967 اختراع شد.این سنگ به مرور زمان به طور فزاینده ای محبوب شد. با این حال از زمان ثبت اختراع دوپونت برند های دیگر نسخه های خود را از این سنگ مصنوعی رونمایی کردند.

تفاوت در میزان ترکیب  مواد بین تولید کنندگان مختلف وجود دارد اما درآخر نتیجه  همانند سنگ مصنوعی کورین است. از عمده مصارف آن مصارف خانگی برای صفحه روی کابینت ها، دیوارپوش، سرویس های بهداشتی و… همچنین در مکان های تجاری همانند مراکز بهداشتی،درمانی،آزمایشگاه ها، هتل،رستوران،بانک،فرودگاه و…. است.

مزایا و معایب سنگ کورین

مزایا و معایب سنگ کورین:

اما همانند باقی متریال ها کورین نیز دارای مزایا و معایبی است.

مزایا:

_یکپارچگی و بدون درز بودن در کلیه محل های اتصال.

_مقاومت در برابر تغییر دما، دچار شوک حرارتی نمی شود.

_ضدلک – ضد آب – ضد زنگ – ضد جرم  و آنتی باکتریال.

_قابلیت ترمیم و تغییر دائمی و جلا پذیری.

_مقاوم در برابر اسیدها و مواد شیمیایی

_دارای طول عمر زیاد

_ قابلیت طراحی و فرم پذیری

_تنوع رنگی زیاد.

_نگهداری آسان

معایب:

_برخی از مواد شیمیایی و پاک کننده ها باعث تغییر رنگ آن می شود.(قابل تعمیر)

_تابه های بسیار داغ می تواند باعث تغییر رنگ شود.(قابل تعمیر)

_کم شدن شفافیت به مرور زمان.

سنگ کورین به مرور زمان شفافیتش کم می شود اما نگران نباشید. با یک پولیش ظاهر اولیه خود را بدست خواهد آورد.

انعطاف پذیری کورین:

حقیقتا از تمام انواع سنگ در جهان، سنگ کورین به راحتی می تواند به غیر از خط مستقیم، به صورت اشکال زاویه ای فرم بگیرد. با این سنگ مصنوعی می توانید طراحی معماری را در جهت جدیدی پیش ببرید، که بسیاری از این طرح ها منحنی ها را شامل می شود.

شما سازندگان گرامی می توانید برای تکمیل کردن پروژه های ساختمانی خود از سنگ کورین استفاده کنید و همچنین می توانید برای راحت پیدا کردن سنگ مورد نظرتان به سایت و اپلیکیشن ایناش مراجعه کنید.

همچنین شما که به دنبال سنگ هستید، می توانید با نصب اپلیکیشن ایناش و یا مراجعه به سایت ایناش  در قسمت نقشه اپلیکیشن با جستجو دسته بندی  مصالح ساختمانی تمامی کسانی که در اطراف شما در حوزه  سنگ فعالیت دارند را بیابید و به راحتی به نزدیکترین و بهترین گزینه مورد نظر دست یابید.

هر چیز که در جستن آنی، ایناش

شما عزیزان که در حوزه سنگ فعالیت دارید می توانید با مراجعه به سایت و اپلیکیشن ایناش با ثبت آگهی رایگان محصولات و خدمات خود را به دیگران معرفی نمایید.

سایت و اپلیکیشن ایناش برای اینکه شما بتوانید سریعتر و بهتر در فضای اینترنتی و مجازی از کسب و کار خود تبلیغ نمایید مبادرت به واگذاری صفحات اختصاصی به همراه اپ رایگان می نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد صفحات اختصاصی اینجا کلیک کنید.

آنکه حامی کسب و کار شماست، ایناش 

 

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *