ایناش

مزایا و معایب کابینت چوب

وبلاگ

۱۶ خرداد ۱۴۰۱ 204 بازدید
ایناش
مزایا و معایب کابینت چوب

مزایا و معایب کابینت چوب

مزایا و معایب کابینت چوب، کابینت چوب انتخاب بیشتر افراد برای خانه های لوکس به سبک کلاسیک است.اگر به سبک کلاسیک علاقه داشته باشید حتما شیفته طراحی و جزئیات این کابینت خواهید شد. تنوع این کابینت ها در طرح و رنگ به قدری بالاست که انتخاب را برایتان سخت می کند.

از آنجایی که چوب استفاده شده در کابینت از تنوع بالایی برخوردار است شاید این سوال برایتان پیش بیاید از چه چوبی برای کابینت آشپزخانه استفاده کنیم؟

چوب بیشترین کاربرد را برای ساخت کایبنت های اشپزخانه دارد،اماچرا؟ چه چیزی چوب را تبدیل به یکی از متریال های محبوب برای ساخت کابینت در آشپزخانه های لوکس می کند؟ در این مقاله ما مزایا و معایب کابینت های چوبی را برای شما بیان می کنیم تا شما را در بهترین تصمیم گیری کمک نماییم.

مزایا و معایب کابینت چوب

مزایای کابینت چوبی:

1_ طرح زیبای کابینت چوب طبیعی:

کابینت چوب بسیار زیبا است و این زیبایی همیشگی است. زیرا چوب نقش و نگار چشم نوازی دارد و همواره نظر انسان را به خود جلب می نماید و با هر سلیقه سازگار می باشد. شاید یکی از دلایلی که چوب را اینقدر زیبا نموده است بافت های متنوع انواع چوب با یکدیگر است در واقع شما نمی توانید دو بافت کاملا یکسان از چوب را بیابید. در ضمن کابینت های چوب می تواند به تنهایی ارزش هر خانه را بالا ببرند.

2_انطباق پذیری:

چوب انطباق پذیر است و می توان به روش های مختلف طرح و شکل متنوعی به آن داد که اصطلاحا می گویند چوب قابلیت ابزار خوری بالایی دارد. در واقع کابینت را می توان درانواع مدل و طرح ساخت و دقیقا امکان سفارشی سازی آن بنا به سلیقه کارفرما وجود دارد.

3_دوام بالای چوب:

همه کابینت های چوبی از یک نوع چوب ساخته نشده اند. بعضی از چوب ها دوام بالاتری نسبت به بقیه دارند چوب های با کیفیت و گران قیمت سال های زیادی عمر می کنند. برای مثال بلوط سفید دوام و طول عمربیشتری نسبت به بلوط قرمز دارد.

4_تنوع بالا:

چوب انواع مختلفی دارد  که در قیمت و ظاهر و دوام با هم متفاوتند. تنوعی که در چوب وجود دارد باعث برتری آن نسبت به سایر مواد برای ساخت کابینت می شود به ویژه آنکه می توان چوب را به رنگ دلخواه خود در آورد.

5_هزینه نصب و تعمیر کمتر:

ساخت و نصب کابینت چوبی آنچنان به نیروی کار زیادی احتیاج ندارد و این به این معناست که شما می توانید حتی  با ایجاد تغییرات بنا به سلیقه خود هزینه های کمتری برای نصب آنها پرداخت کنید.

6_قابلیت نصب انواع دستگیره و یراق آلات:

با توجه به جنسی که چوب دارد می توان انواع یراق آلات و دستگیره را روی آن نصب نمود. و همین امر موجب زیبایی بیشتر کابینت های چوبی می شود..

معایب کابینت های چوبی:

1_امکان صدمه دیدن چوب در اثر آب و هجوم حشرات از نقایص اصلی این کابینت ها است.

2_حشرات می توانند به چوب خیلی ساده تر از سایر مواد آسیب بزنند.

لازم به ذکر است که برخی از کابینت های چوب آسیب پذیری بیشتری در مقابل آب و هجوم حشرات دارند. انتخاب چوب هایی مانند ساج و سرو  که مقاومت بیشتری در برابر این تهدیدات دارند می تواند کمک کند.

شما سازندگان گرامی برای تکمیل کردن پروژه هایتان باید در تمامی واحدها کابینت قرار دهید همچنین میتوانید برای پیداکردن کابینت درجه یک با قیمت منصفانه و همچنین کابینت کاری که کار را در موعد مقرر تحویل دهد به سایت و اپلیکیشن ایناش مراجعه کنید.

یکی از سایت هایی که می تواند در امرخرید وپیدا کردن کابینت موردنظرتان به شما کمک کند سایت و اپلیکیشن ایناش است.

همچنین شما که به دنبال کابینت هستید، می توانید با نصب اپلیکیشن ایناش و یا مراجعه به سایت ایناش در قسمت نقشه اپلیکیشن با جستجو دسته بندی کابینت تمامی کسانی که در اطراف شما درحوزه کابینت فعالیت دارند را بیابید و به راحتی به نزدیکترین و بهترین گزینه مورد نظر دست یابید.

هر چیز که در جستن آنی، ایناش

شما عزیزان که در حوزه کابینت فعالیت دارید می توانید با مراجعه به سایت و اپلیکیشن ایناش با ثبت آگهی رایگان محصولات و خدمات خود  را به دیگران معرفی نمایید.

سایت و اپلیکیشن ایناش برای اینکه شما بتوانید سریعتر و بهتر در فضای اینترنتی و مجازی از کسب و کار خود تبلیغ نمایید مبادرت به واگذاری صفحات اختصاصی به همراه اپ رایگان می نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد صفحات اختصاصی اینجا کلیک کنید.

آنکه حامی کسب و کار شماست، ایناش 

 

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *