ایناش
ایناش
آشنایی بیشتر با درب های ضد سرقت و ضد حریق

آشنایی بیشتر با درب های ضد سرقت و ضد حریق

آشنایی بیشتر با درب های ضد سرقت و ضد حریق، درب های ضد سرقت یکی از درب های امنیتی  است که در مقابل ورود دزد به ساختمان مقاوم است. درب های ضد سرقت بیشتر به عنوان ورودی ساختمان های مسکونی بزرگ،ساختمان های تجاری، و مراکز مهم دولتی مثل بانک ها استفاده می شوند.

آشنایی بیشتر با درب های ضد سرقت و ضد حریق

اجزا و قطعات درب ضد سرقت:

_قفل درب ضد سرقت:

قفل یکی از اجزا مهم درب های ضد سرقت محسوب می شود،امروزه بیشتر از قفل های هوشمند الکترونیکی و برقی برای درب های ضد سرقت استفاده می شود. قفل های هوشمند محبوبیت بالایی دارند برای ورود باید یک کلید الکترونیکی داشته باشید و به راحتی می توانید درب را با گوشی هوشمند خود کنترل کنید.اگر کسی بخواهد به زور وارد شود آلارم قفل به صدا در آمده و صاحبخانه را آگاه می کند.

_لولا:

یکی دیگر از اجزا مهم درب ضدسرقت لولا می باشد. لولای درب ضد سرقت از داخل و خارج پنهان است و سارق نمی تواند به راحتی با اهرم کردن لولا درب را باز کند.

_زنجیر درب:

یکی از اجزای اختیاری درب ضد سرقت، زنجیر درب است، این باعث می شود درب را کمی باز کنید و شخصی که پشت درب است را به راحتی ببینید.

_چشمی:

یک لنز کوچک است که به افراد این امکان را می دهد تا بدون باز کردن درب فردی را پشت درب است را ببینند.

انواع درب های ضد سرقت:

درب های ضد سرقت از نظر جنس قاب به انواع مختلفی تقسیم می شود:

_ درب ضد سرقت چوبی:

این نوع درب ضد سرقت می تواند یک درب چوبی یا درب کامپوزیت با روکش چوب باشد، ساختار درونی این درب ها می تواند چوب یا پشم سنگ نسوز باشد.

_درب ضد سرقت فولادی یا آهنی:

درب ضد سرقت آهنی دارای یک ساختار درونی چوبی یا پلی اورتان است، اما روکش آن می تواند فولادی یا آهنی باشد.

_درب ضد سرقت آلومینیومی:

درب های ورودی آلومینیومی هم دارای روکش آلومینیومی یا چوبی هستند. درب ضد سرقت آلومینیومی عایق حرارتی خوبی هستند  و ویژگی های امنیتی پیشرفته را فراهم می کنند.ساختار درونی درب ضد سرقت آلومینیومی از پشم سنگ نسوز یا فوم پی یو ساخته می شود.

_درب ضد سرقت کامپوزیت:

این نوع درب ضد سرقت دارای ساختار درونی پوشیده شده با شیشه پلاستیک یا چوب بوده و روکش آن چوب یا آلومینیوم است.

_درب ضد سرقت PVCu:

در این نوع درب ساختار درونی پر از چوب یا فوم پی یو است.

درب ضد حریق:

درب ضد حریق یا درب ضد آتش یکی از انواع درب های امنیتی است که در برابر آتش، حرارت و دود مقاوم بوده و به عنوان درب خروج اضطراری هم استفاده می شود.

استفاده از درب های ضد حریق در مراکز دولتی مانند بیمارستان ها،فرودگاه ها، ورزشگاه ها،نیروگاه ها، کارخانه ها، کتابخانه ها و حتی درب ورودی آپارتمان ها و ساختمان های مسکونی و تجاری ضروری است.

بیشتر درب های ضد حریق از آهن یا فولاد ساخته می شوند ولی ساختار درونی آنها می تواند از جنس شیشه، سنگ گچ، فولاد، چوب، تخته ورمیکولیت و آلومینیوم ساخته شود.

درب های ضد حریق براساس زمان مقاومتی که در برابر آتش و حرارت دارند با هم متفاوت هستند. یک درب ضد حریق می تواند 20 دقیقه، 30 دقیقه، 45 دقیقه، 60 دقیقه و یا 90 دقیقه در برابر آتش مقاومت کند.

همچنین شما که به دنبال انواع درب ضد سرقت یا درب ضد حریق برای منزل یا محل کار خود هستید می توانید به سایت و اپلیکیشن ایناش مراجعه نمایید.

همچنین می توانید با نصب اپلیکیشن ایناش و یا مراجعه به سایت ایناش در قسمت نقشه اپلیکیشن با جستجو دسته بندی  درب و پنجره و شیشه تمامی کسانی که در اطراف شما در حوزه فروش درب فعالیت دارند را بیابید و به راحتی به نزدیکترین و بهترین گزینه مورد نظر دست یابید و اینگونه در هزینه حمل و نقل صرفه جویی کرده اید.

هر چیز که در جستن آنی ، ایناش

شما عزیزان که در حوزه فروش درب فعالیت دارید می توانید با مراجعه به سایت و اپلیکیشن ایناش با ثبت آگهی رایگان محصولات و خدمات خود  را به دیگران معرفی نمایید.

سایت و اپلیکیشن ایناش برای اینکه شما بتوانید سریعتر و بهتر در فضای اینترنتی و مجازی از کسب و کار خود تبلیغ نمایید مبادرت به واگذاری صفحات اختصاصی به همراه اپ رایگان می نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد صفحات اختصاصی اینجا کلیک کنید.

آنکه حامی کسب و کار شماست ، ایناش 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *