ایناش

ایزوگام و عوامل خرابی آن

وبلاگ

۲۱ تیر ۱۴۰۱ 113 بازدید
ایناش
ایزوگام و عوامل خرابی آن

ایزوگام و عوامل خرابی آن

ایزوگام و عوامل خرابی آن، ایزوگام به دلیل ارتباط مستقیمی که با تماس افراد و اشیاء دارد بسیار در معرض پارگی و خرابی وجود دارد و در صورت عدم ملاحظه شاهد خرابی ایزوگام خواهیم بود.

ایزوگام و عوامل خرابی آن

خرابی ایزوگام انواع مختلفی دارد که عبارتند از:

1_پاره شدن ایزوگام

2_جداشدن ایزوگام از سطح

3_طبله کردن ایزوگام

4_سوراخ شدن ایزوگام

5_ترک برداشتن ایزوگام

علل خرابی ایزوگام چیست؟

یکی از علت های خرابی ایزوگام می تواند استفاده نادرست از ایزوگام باشد و یا ممکن است علت خرابی  بخاطر ایزوگام بی کیفیتی باشد  که به کار رفته است و یا نصب آن بدون رعایت اصول فنی بوده است.

بنابر صحبت بالا اگر می خواهید از خرابی ایزوگام در امان باشید و پس از مدت کوتاهی به دنبال ترمیم یا تعویض ایزوگام بام نباشید بهتر است که از ایزوگام مرغوب استفاده نمایید و نصب ایزوگام را به افراد حرفه ای در این زمینه بسپارید.

روش های مراقبت از ایزوگام:

ایزوگام مانند سایر وسایل نیاز به مراقبت دارد تا به سرعت دچار خرابی و مشکل نشود به همین منظور لازم است که موارد زیر را رعایت کرده تا دچار مشکلات ناشی از ایزوگام نشوید:

1_از تماس اجسام تیز و برنده با ایزوگام جدا خودداری فرمایید. این اتفاق معمولا براثر جابجایی کولر اتفاق می افتد که هنگام جابجایی  پایه کولر به سطح ایزوگام گیر می کند و باعث پارگی آن می شود و یا ممکن است این پارگی براساس میخ یا پیچ باشد.

2_مراقب باشید که به هنگام راه رفتن روی پشت بام از کفش ضخیم استفاده نکنید.

3_از ریخته شدن مواد اسیدی و قلیایی روی سطح پشت بام خودداری کنید.

4_پس از بارش برف و باران اجازه ندهید که برف و باران برای مدت طولانی روی ایزوگام بماند.      این نکته نیز حائز اهمیت است که اگر شیب ایزوگام به طور اصولی ودرست رعایت شده باشد هیچ برف یا بارانی نباید روی سطخ باقی بماند.

5_اجسام سخت و سنگین را مستقیما روی سطح ایزوگام قرار ندهید و سعی کنید که در زیر پایه های کولر قطعه ای از ایزوگام را برای جلوگیری از پارگی قرار دهید.

6_اگر قسمتی از ایزوگام  شما پاره شده است سعی کنید که آن را ترمیم کنید تا پارگی آن پیشرفت نکند و باعث خرابی کل ایزوگام نشود.

هر ایزوگام بسته به جنس و کیفیت عمر مشخصی دارد و بهتر است که قبل از به پایان رسیدن عمر ایزوگام نسبت به تعویض آن اقدام کنید و از چکه کردن سقف جلوگیری کنید.

ترمیم کردن خرابی ایزوگام:

ترمیم ایزوگام به عوامل مختلفی وابسته است از جمله اینکه ایزوگام تا چه حد و به چه دلیل و تا چه اندازه آسیب دیده باشد.

ترمیم ایزوگام روش های مختلفی دارد که انتخاب روش به نوع پارگی و دلیل آن وابسته است مثلا ممکن است برای ترمیم، یک قطعه ایزوگام جدید روی بخش آسیب دیده قرار دهند و یا ممکن است کل ایزوگام را به کلی تعویض کنند.

هزینه ترمیم ایزوگام:

در تعیین هزینه ترمیم ایزوگام دو عامل نقش اساسی دارد:

1_دستمزد نصاب ایزوگام

2_نوع ایزوگام مصرفی

چرا که اجرای درست فرآیند ترمیم، دولایه و تک لایه بودن ایزوگام مصرفی  و انجام تخصصی آن همگی بر تعیین قیمت تاثیر مستقیم دارند.

شما عزیزان که به دنبال ترمیم یا تعویض ایزوگام منزل خود هستید می توانید برای دسترسی راحت تر و آسان تر به انواع ایزوگام به سایت و اپلیکیشن ایناش مراجعه کنید.

شما می توانید با مراجعه به سایت و اپلیکیشن ایناش  در بخش نقشه اپلیکیشن با جستجو دسته بندی ایزوگام ، تمامی کسانی که در اطراف شما در حوزه ایزوگام  فعالیت دارند را بیابید وخواسته خود را به آنها بگویید.

( جوینده در ایناش، یابنده است)

حال شما عزیزان که در حوزه  ایزوگام فعالیت دارید می توانید با ثبت آگهی رایگان در سایت  اپلیکیشن ایناش  برای بهتر دیده شدن محصولات و خدمات خود قدم بردارید. امروزه بیشتر کسب و کار ها به اینترنت و فروش آنلاین روی آورده اند چرا که امروز برای بالا رفتن از پله های پیشرفت و ترقی باید با علم و فناوری هم قدم شد.

سایت و اپلیکیشن ایناش برای اینکه شما نیز بتوانید در فضای اینترنتی رقابت کنید صفحات اختصاصی به همراه اپ رایگان به شما عزیزان واگذار می کند تا بتوانید در صفحات اختصاصی خود محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد صفحات اختصاصی اینجا کلیک کنید.

پشتوانه کسب و کار شما، ایناش.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *