ایناش

مزایا و معایب خانه های بزرگ و کوچک

وبلاگ

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ 514 بازدید
ایناش
مزایا و معایب خانه های بزرگ و کوچک

مزایا و معایب خانه های بزرگ و کوچک

مزایا و معایب خانه های بزرگ و کوچک، در این مقاله قصد داریم تا شما را با مزایا و معایب خانه های بزرگ و کوچک آشنا کنیم تا شما بتوانید با دید بازتر برای خرید خانه اقدام کنید.

یک خانه بزرگتر همیشه خانه بهتری نیست!

مزایا و معایب خانه های بزرگ و کوچک

خیلی از افراد رویای داشتن خانه های بزرگ را دارند ولی حتی اگر پول کافی برای  خرید چنین خانه ای  را دارید با سنجیدن فاکتورهای مختلف،منطقی تصمیم بگیرید.

خرید خانه همیشه رویدادی مهم و اتفاقی به یاد ماندنی در زندگی هر فردی است و به نوعی سرمایه گذاری بزرگی برای آینده او محسوب می شود. البته در بسیاری از موارد پیش می آید که فرد هنگام انتخاب خانه، نمی تواند خانه رویایی اش را خریداری کرده و یا در یک محله ایده آل خانه بخرد و شاید مجبور به  انتخاب خانه ای کوچکتر از آنچه  در ذهن داشته شود.

قطعا یک خانه بزرگتر،جذاب به نظر می رسد ولی آیا خانه های بزرگ،بهترین انتخاب برای بلند مدت به حساب می آیند؟

خانه بزرگ بهتر است یا خانه کوچک:

در هنگام خرید خانه باید سوالاتی از خود بپرسید و با پاسخ دادن به این سوالات احتمالا به این نتیجه خواهید رسید که یک خانه بزرگتر همیشه انتخاب بهتری برای شما نخواهد بود.

سه موردی که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت می توانند در این زمینه به شما کمک کنند.

آنچه توان خریدش را دارید یا آنچه نیاز دارید.

پس از سالها کارکردن و پس انداز کردن پولهایتان و احتمالا گرفتن وام،زمان خرید یک خانه فرا رسیده است.ولی تنها به این دلیل که پولتان برای خرید یک آپارتمان یا خانه بزرگ کافی خواهد بود،دلیل نمی شود که بخواهید با صرف تمام این پول ،بزرگترین خانه ممکن را خریداری کنید. قطعا دلتان نمی خواهد که خانه ای بزرگ بخرید ولی با اتمام منابع مالی تان،نتوانید وسایل و مبلمان مورد نیاز برای پر کردن خانه را تهیه کنید.

پس قبل از هر اقدامی از خود این سوال را بپرسید چرا یک خانه بزرگ؟

آیا واقعا زندگی در خانه ای با این ابعاد برای شما لازم است؟

درعین حال موقعیت خانه را مد نظر داشته باشید اگر خانه مدنظر شما،حیاط یا انباری بزرگی داشته باشد ولی موقعیت آن از خانه دوستان و خانواده دور باشد و یا از مدرسه یا سوپر مارکت شهری فاصله داشته باشد چطور؟ با سبک سنگین کردن پاسخ این سوالات می توانید تصمیم منطقی بگیرید.

هزینه های پنهان خانه های بزرگتر.

مسلما هزینه های پنهان  یک خانه بزرگ همیشه بیشتر  از خانه کوچکتر است قطعا همه ی ما دوست داریم تا در خانه هایمان اتاق های متعدد،استخر،جای پارک و یک اتاق مستر شیک داشته باشیم. ولی این را در نظر داشته باشید که هزینه ها در خانه های بزرگ به مراتب بیشتر از خانه های کوچک است از قبوض آب و برق و گاز گرفته تا هزینه های پنهان دیگر. در هنگام خرید خانه باید به این نکات توجه کنید.

به فروش خانه در آینده فکر کنید.

خرید خانه تصمیم بزرگ در زندگی افراد است با در نظر داشتن مزایا و معایب خرید خانه بزرگ بسنجید که آیا این خرید سرمایه گذاری درستی خواهد بود؟شرایط فروش خانه در محل موردنظرتان و قیمت نهایی فروش رفتن خانه ها را ارزیابی کنید.

در فروش خانه های بزرگ مسئله اقتصادی حرف اول را می زند اگر خانه بزرگ در محله ای باشد که  در آن آپارتمان های متوسط و کوچک زیادی یافت می شود، در تصمیمتان برای خرید خانه تجدید نظر کنید. چراکه احتمال اینکه در آینده برای فروش خانه به مشکل بخورید بالاست.

همچنین پیدا کردن خانه مدنظر از لحاظ متراژ،نقشه،محله و تعداد واحد ها و…….

مشکلات خاص خود را دارد و باید به دفاتر املاک مختلف مراجعه کنید تا بتوانید واحد مدنظر خود را پیدا کنید.

اما یکی از سایت هایی که می تواند به شما در امر پیدا کردن موردخرید(آپارتمان،ویلایی وزمین،باغ ویلا،تجاری و…..) مدنظرتان کمک کند سایت و اپلیکیشن ایناش است.

یکی از ویژگی های سایت و اپلیکیشن ایناش این است که شما می توانید با مراجعه به سایت و اپلیکیشن ایناش در بخش خواهان خرید و فروش ،خواسته مدنظرتان را از واحد و همچنین مبلغ خرید را مشخص کنید در این صورت مشاورین املاک یا مالکان درصورتی که واحد مدنظر با قیمت پیشنهادی شما را داشته باشند، با شما تماس خواهندگرفت.

همچنین شما که به دنبال واحد برای خرید هستید، می توانید با نصب اپلیکیشن ایناش و یا مراجعه به سایت ایناش در قسمت نقشه اپلیکیشن با جستجو دسته بندی خرید و فروش تمامی کسانی که در اطراف شما واحدی برای فروش دارند (اعم از مشاور املاک و مالک) را بیابید و به راحتی به نزدیکترین و بهترین گزینه مورد نظر دست یابید.

هر چیز که در جستن آنی، ایناش

شما مشاورین املاک که فایل های متنوعی در حوزه خرید و فروش دارید می توانید با ثبت آگهی رایگان در سایت و اپلیکیشن ایناش فایل های خود را به دیگران معرفی نمایید و مشتری جذب خود کنید.

سایت و اپلیکیشن ایناش برای اینکه شما بتوانید سریعتر و بهتر در فضای اینترنتی و مجازی از کسب و کار خود تبلیغ نمایید مبادرت به واگذاری صفحات اختصاصی به همراه اپ رایگان می نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد صفحات اختصاصی اینجا کلیک کنید.

آنکه حامی کسب و کار شماست، ایناش 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *