ایناش

مقایسه انواع ایزوگام

وبلاگ

۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ 146 بازدید
ایناش
مقایسه انواع ایزوگام

مقایسه انواع ایزوگام

مقایسه انواع ایزوگام، مردم با فرا رسیدن فصل سرما همه به دنبال ایزوگام با کیفیت می گردند ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع ایزوگام آشنا کنیم.

مقایسه انواع ایزوگام

 

انواع ایزوگام از نظر مواد تشکیل دهنده:

ایزوگام پلیمری:

نوعی ایزوگام با درصد قیر 60الی70 درصد می باشد و از تقطیرنفت خام در پالایشگاه ها بدست می آید مواد به کار رفته در ساخت این نوع ایزوگام ها  قیر با خلوص بالا،پلی استر،تیشو،لایه آلومینیوم،پودرتالک،پوشال پلاستیکی و….می باشد.ترکیب این مواد در دستگاه ساخت پلیمر مخلوط شده و به مایع تبدیل می شود که به عنوان شیره ایزوگام از آن نام می برند.

ایزوگام دمیده:

مواد اصلی تشکیل دهده این ایزوگام قیر است که برای تهیه آن داخل نفت کوره ای هوا می دمند.ایزوگام دمیده در مقابل ایزوگام پلیمری کیفیت پایینتری دارد به همین دلیل از آن در ساخت پوشش های بام و باطری اتومبیل ونظیر آن استفاده می شود.

ایزوگام دولایه و یک لایه:

ایزوگام ها براساس دارا بودن تعداد لایه های مختلف به دو دسته تک لایه،دولایه تقسیم می کنند بدیهی است ایزوگام های تک لایه ظرافت و انعطاف پذیری بیشتری دارد در حالی که ایزوگام دولایه ازپلی استر ضخیم با استحکام بالا ساخته شده است.

مقایسه کیفیت ایزوگام از نظر روکش:

_ایزوگام با روکش آلومینیومی:

موارد استفاده از آن در معرض تابش مستقیم خورشید به علت دارا بودن مقاومت وخاصیت انعکاس نور است.

_ایزوگام بدون روکش آلومینیومی:

برای عایق کاری داشتی و پی ساختمان که کمتر در معرض تابش خورشید قرار می گیرند استفاده می شوند به این نوع ایزوگام نوعی عایق رطوبتی نیز گفته می شود.

روکش سنگ ریزه:

به علت نما و جلوه بصری زیبایی که دارد از جنبه تزئینی آن بهره می برند.

تقسیم بندی عایق های رطوبتی:

در ایران طبق استانداردهای قرار داده شده عایق های رطوبتی و حرارتی را به دو دسته تقسیم می کنند که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1_عایق رطوبتی پی  ساختمان(عایق پی)

2_عایق رطوبتی سطوح خارجی،بدنه و تونل ها(عایق بام)

مقایسه قیمت انواع ایزوگام:

بدیهی است قیمت ایزوگام پلیمری درجه یک در شهرهای مختلف متفاوت است ولی برای تهیه عمده این محصول از یک مرکز توصیه می شود، برندی آشنا و نام آور را برگزیده و با مذاکره و انجام تحقیقات میدانی از صحت انتخاب خود اطمینان حاصل کرده و همواره بدانید قیمتی مصوب برای آن تعیین نشده چراکه نوسانات بازار همواره به چشم می خورد با این وجود تنها نکته قابل ذکر بالاتر بودن قیمت ایزوگام پلیمری نسبت به ایزوگام دمیده است.

تشخیص بهترین نوع ایزوگام:

برای تشخیص بهترین و با کیفیت ترین نوع ایزوگام لازم است مولفه ها و معیار های اساسی را درنظر داشته باشید چراکه از نظر ظاهر ، نوع و کیفیت ایزوگام به طور دقیق وحساس قابل تشخیص نمی باشد لذا لازم است با انجام آزمایشاتی به استقامت و کیفیت مطلوب ایزوگام پی ببرید.

_ایزوگام درجه یک معمولا از قیرپلیمری به همراه مواد کاملا استاندارد و مرغوب ساخته شده است رعایت این نکات در هرکارخانه و تولیدی حیاتی و ضروری است.

_از دیگر مشخصات در این نوع ایزوگام با کیفیت مرغوب  وزن هر رول و ضخامت آن است که براساس برند ها و استاندارد های عایق رطوبتی می تواند نشان دهنده بهترین نوع ایزوگام در سطح ایران باشد.

_درنظر داشته باشید هر اندازه حساسیت و جزئی نگری خود را نسبت به انتخاب با کیفیت افزایش دهید،قادرخواهید بود استحکام و ماندگاری محصول خریداری شده تان را تضمین کرده و با اطمینان خاطر و مشورت از کارشناسان در  تشخیص بهترین نوع ایزوگام ،از طول عمر و صحت کارکردمحصولات آن مطمئن شوید.

شما سازندگان گرامی برای به اتمام رساندن وپیش بردن پروژه های ساختمانی خود به ایزوگام نیاز دارید اما پیدا کردن ایزوگام درجه یک باقیمت مناسب مشکلات خاص خود را دارد.

یکی از سایت هایی که می تواند به شما در امر پیدا کردن ایزوگام کمک کند سایت و اپلیکیشن ایناش است.

همچنین شما که به دنبال ایزوگام هستید، می توانید با نصب اپلیکیشن ایناش و یا مراجعه به سایت ایناش در قسمت نقشه اپلیکیشن با جستجو دسته بندی ایزوگام تمامی کسانی که در اطراف شما در حوزه ایزوگام فعالیت دارند را بیابید و به راحتی به نزدیکترین و بهترین گزینه مورد نظر دست یابید.

هر چیز که در جستن آنی، ایناش

شما عزیزان که در حوزه ایزوگام فعالیت دارید می توانید با مراجعه به سایت و اپلیکیشن ایناش با ثبت آگهی رایگان محصولات و خدمات خود را به دیگران معرفی نمایید.

سایت و اپلیکیشن ایناش برای اینکه شما بتوانید سریعتر و بهتر در فضای اینترنتی و مجازی از کسب و کار خود تبلیغ نمایید مبادرت به واگذاری صفحات اختصاصی به همراه اپ رایگان می نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد صفحات اختصاصی اینجا کلیک کنید.

آنکه حامی کسب و کار شماست، ایناش 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *